„Že dolgo časa sem imel idejo, da bi ustvari linijo spodnjega perila. Dodatni navdih, da ustvarim nekaj novega, pa mi je dalo prav uspešno sodelovanje z Armaniem. Povedali so mi, da se je njihov bruto dobiček v letu 2007 gibal okoli 16 milijonov evrov, po kampanji (z mojo podobo) v letu 2008 pa je poskočil na 31 milijonov evrov. Dokazali so mi, da obstaja tržni delež moških, ki si želi kakovostno in lepo spodnje perilo,“ je povedal Beckham in dodal, da je s svojo ekipo porabil kar nekaj časa za izbiro tkanine in stila, ki pristaja njegovemu imenu. „Komaj čakam, da linijo pokažem tudi drugim, čeprav nisem prepričan, kako vesela bo moja mama, ki me bo zopet gledala na panojih v spodnjem perilu.“ Poleg velikih načrtov v modni industriji pa se Beckham s poslovnim partnerjem Simonom Fullerjem že ukvarja z zadnjimi popravki dišave Homme by DB.
Novice
Beckham z linijo spodnjega perila
David Beckham gre očitno po stopinjah svoje žene Victorie Beckham. Ustvaril je svoj modni prvenec - linijo spodnjega perila, majic in udobnih oblačil, kmalu pa bo na voljo tudi njegova nova dišava Homme by David Beckham.
UI
Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV