"Če bi meni ali kateremu koli staršu v ZDA še pred nekaj leti povedali, da naši otroci med gledanjem svoje najljubše risanke na kakšni od glavnih televizijskih mrež ne bodo videli niti enega oglasa za hitro prehrano, vam preprosto ne bi verjela," je povedala prva dama ZDA. Walt Disney bo z novim pravilnikom o oglaševanju postal prva velika medijska korporacija v ZDA, ki bo omejila oglaševanje hitre prehrane na svojih televizijskih kanalih, radijskih postajah in spletnih straneh za otroke. Novi pravilnik bo predpisoval širšo ponudbo menijev z zdravo hrano. Posamezen meni ne bo smel preseči 600 kalorij, dodatki pa ne vrednosti 200 kalorij.
Po navedbah korporacije bo pravilnik usklajen tudi z nacionalnimi standardi in bo predpisoval večji delež sadja in zelenjave v prehrani ter zmanjšane količine soli, sladkorja in nasičenih maščob. Kot je dejal izvršni direktor Disneyja Bob Iger, bo lahko novi pravilnik kratkoročno pomenil upad prihodkov s strani oglaševanja, vendar pričakuje, da bodo po določenem času verige s hitro prehrano ustvarile menije, ki bodo ustrezali novim standardom.
KOMENTARJI (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV