Naturo Femino so nagradili kupci
Blagovna znamka Natura Femina je uveljavljena Tosamina znamka bombažnih vložkov in tamponov premium kvalitete. Namenjena je ženskam, ki cenijo zdrav način življenja in se zavedajo pomena uporabe naravnih izdelkov pri preprečevanju in zdravljenju različnih vnetij in infekcij intimnega predela.
V lanskem letu so znamko razširili z dvema novima linijama izdelkov – Natura Femina Special in Natura Femina by Ellen. Podjetje je z obema linijama sodelovalo v projektu Produkt leta – in uspelo. Potrošniki so namreč v javnomnenjski raziskavi tako med vložki kot tudi med tamponi najbolje ocenili Tosamine izdelke in zato sta obe skupini izdelkov prejeli naziv »Produkt leta 2015«, ki je največja potrošniško glasovalna nagrada za inovativne izdelke v svetu.
Bombažne predloge in tamponi s probiotiki
Natura Femina Special je linija bombažnih predlog, namenjena ženskam z oslabljenim mehurjem, lahko pa jo uporabijo tudi ob močnejših menstruacijah. Predloge odlikuje jedro iz bombaža, ki je vpojen in ohranja mikrobiološko ravnovesje, dodane pa so mu mikrokapsule, ki vežejo urin in nevtralizirajo neprijeten vonj. Štirje izdelki v liniji se med seboj razlikujejo po velikosti in stopnji vpojnosti.
Tamponi s probiotiki Natura Femina by ellen® so namenjeni zaščiti med menstruacijo ter preventivi in samopomoči ob ginekoloških težavah. Vsebujejo probiotike, ki so v zdravi nožnici naravno prisotni. Ženske z njimi zaščitijo vaginalno mikrofloro oziroma telesu vrnejo sposobnost obnavljanja ravnovesja v nožnici ter tako zmanjšajo nevarnost vnetja. V linijo izdelkov sodi tudi intimna krema, ki mehča kožo ter pomaga vzdrževati vlažno okolje in naravno mikrofloro zunanjih intimnih predelov.
Potrošniki nagradi zaupajo
Ugled nagrade in kredibilnost pečata »Izbran produkt leta«, ki ga bodo Tosamini izdelki odslej nosili, dajeta čudovito popotnico obema skupinama izdelkov. Raziskave so namreč pokazale, da je ta oznaka zanesljivo vodilo potrošnikom pri nakupu, njihovo zavedanje o blagovni znamki se s to nagrado precej poveča, mnogo laže se tudi poistovetijo z inovativnostjo in kakovostjo izdelkov – in mnogo pogosteje jih seveda tudi izberejo na polici.