'Prežvečen' videz
Oblikovalca sta sicer že oznanila lastno linijo oblačil, ki naj bi bila dostopna širši množici ljudi, kljub temu pa sta odločna, da nizkocenovne kolekcije, ki so se jih lotili njuni modni kolegi mečejo zgolj slabo luč na same oblikovalce in blagovno znamko. Domenico Dolce je tako poudaril, da dobro blago ni nikoli dostopno vsem. „To ni povezano s samo ceno izdelka. Eleganca je nekaj intelektualnega; gre za dober okus, rez, obliko, kvaliteto in način, kako se 'nosiš'.“ Dodal je, da velike nizkocenovne verige ne morejo zadovoljiti standardov, ki jih ljudje pričakujejo od visoke mode. „Eleganca je vedno lepa, sodobna in brezčasna. Zadnje čase pa nizkocenovne trgovine le še prežvečijo videz visoke mode in jo ponudijo v slabši kvaliteti.“
KOMENTARJI (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV