Zadovoljna.si
Natascha Kampusch
Novice

Kampuscheva potrdila: 'Priklopil me je posiljeval'

Z. T.
19. 02. 2013 14.23
78

Natascha Kampusch je v intervjuju za nemško televizijo potrdila, da jo je njen ugrabitelj Wolfgang Priklopil med ujetništvom tudi posiljeval. Naslednji teden bo izšel tudi film, v katerem bodo prikazani spolni napadi, o katerih je spregovorila, potem ko so v javnost prišli dokazi, ki jih je zbrala policija.

Natascha Kampusch
Natascha Kampusch FOTO: Reuters
Natascha Kampusch se je odločila, da podrobneje spregovori o travmatičnih trenutkih, ki jih je preživljala med osemletnim ujetništvom v kleti Wolfganga Priklopila. V intervjuju za nemško televizijo je potrdila, da jo je njen ugrabitelj v ujetništvu tudi posiljeval, o čemer v preteklosti danes 25-letna Avstrijka ni želela govoriti.
Priklopilova klet
Priklopilova kletFOTO: Reuters
Zdaj pa se je Kampuscheva odločila spregovoriti o stvareh, ki so po njenih besedah tako in tako postale domena javnosti, saj so policijski dokazi prišli do medijev. Zato se je tudi odločila, da dovoli spremembe v filmu, ki bo govoril o njeni ugrabitvi, in tako bo ta prikazoval tudi spolne napade. Pojasnila je še, da se je odločila razkriti podrobnosti, da bi imela končno mir pred radovednostjo javnosti.

Mešani občutki glede Priklopila

Spomnimo, Priklopil je 2. marca 1998 ugrabil takrat 10-letno Natascho, ko je bila ta na poti v šolo. Med osemletnim ujetništvom jo je zadrževal v za to posebej prirejenih prostorih v kleti svojega doma v Strasshofu. Kampuscheva je pobegnila 23. avgusta 2006, medtem ko je Priklopil telefoniral. Ugrabitelj je naredil samomor, preden so do njega prišli policisti. 25-letna Natascha ima glede svojega ugrabitelja še vedno mešane občutke. V intervjuju je dejala, da se je vedno počutila intelektualno nad svojim ugrabiteljem, ki nikoli ni imel dekleta in je načrtoval, da bi se Natascha zaljubila vanj.

Pridružite se nam na Facebooku, to lahko storite s klikom na

Natascha Kampusch
Natascha Kampusch FOTO: Reuters
KOMENTARJI (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
User1568683 10. 03. 2020 13.24
Njegova žena je vse vedela-.-
"Ugrabitelj je naredil samomor, preden so do njega prišli policisti." Koliko je meni znano, se je fental v zaporu.
In to dajo pod lepo je biti ženska?
10 letno punčko ugrabit si sigurno bolnik
a če bi pa ugrabil polnoletno punco pa nisi bolnik al kako??
Roka pravice 1 19. 02. 2013 23.03
Kdor koli naredi kaj takega je bolnik.
Še en članek več, ki ne spada na:: Zadovoljna.si, brez veze da sploh naštevam vse ki niso za tlele
malo ironije je v tem zadovoljna.si
po mojem pa ji je bilo všeč da toliko časa ni pobegnila, čeprav je vsak dan lahko bila zunaj pred hišo, kot je sama rekla. samo da se baje "ni upala". in zdaj kupi njegovo hišo. tukaj nekaj ne štima.
B-E-B-O
ne štima nekaj pod tvojo podstreho b.e.b.o. druge generacije.........je prva podstreho tvojo razmetala, al kuga!
resnica bo že prišla na dan, boste videli. to je čisto nekaj drugega kot Fritzl.
bebo2, vesel/vesela bodi, da nikoli ne boš vedel/a kakšni so občutki, če te nekdo ugrabi in dela takšne stvari s tabo. Mislim, da bi morali biti hvaležni, da se nam take stvari ne dogajajo, ne pa da obsojate žrtev!!!
Verjetno je po dolgem času dobila Stockholmski sindrom, začela sočustvovati z ugrabiteljem. To se dogaja žrtvam, je neke vrste preživitvena strategija.
Štos spolne zlorabe je ravno v tem, da najbolj gnusnih momentov ne prepoznaš kot gnusnih in rineš naprej v zlorabljajoče odnose, ne da bise tega zavedal. Ravno to, da je kupila hišo njegovo kaže na to, da tega preteklega odnosa, ki je sedaj poosebljen, ni razrešila. Žrtve govorijo tudi o tem, da če bi jim v trajanju zlorab kdo govoril, da so žrtve in da je zlorabitelj p.r.a.s.e.c., mu tega ne bi verjele.
ni pobegnila tudi ko sta šla skupaj smučati. zdaj pa stanuje v njegovi hiši in v denarnici ima vedno s sabo njegovo sliko. pa mi zdaj dajajte minuse še naprej...
Uporabnik443897 03. 02. 2020 20.24
Marsikaj NE !!!
jaz prisr?na 19. 02. 2013 18.48
Punca bo še malo pokasirala. Kar je pa bilo, pa tudi čas ne bo kar kmalu zabrisal. To so travme, ko otrok kaj takega doživi.
Meni se zdi, da hoče bit tale nataša v centru pozornosti in ko se jo že skoraj pozabi na vsake toliko pride v javnost nekaj novega o njenem ujetništvu. če bi bla travmatizirana se ne bi ven metala
revolucija_mb 19. 02. 2013 18.53
Ja, mogoče je to da si želi pozornosti, nastalo kot vedenjska motnja, ampak seveda na to noben ne opozarja, dokler vsi služijo. In najbrž je tudi sama "oprana" in niti ne ve....ker normalno to sigurno ni.
A si ti motena? Otrok je bila in zgodilo se ji je nekaj najhujšega in jaz jo občudujem, ker je sploh pobegnila in da ima sploh takšno moč govorit o tem. Sicer pa govori o tem, ker jo mediji nadlegujejo in ne pustijo pri miru. Verjetno se ne počuti fajn, da mora to celemu svetu razlagat in tudi zato ni, ampak je zdaj očitno dojela, da bo mogoče vsaj potem mir.
ja ampak ona govori o teh stvareh s tako lahkoto, da skoraj ne morem verjet. pa mediji je ne nadlegujejo, ona njih. razumem pa da je to kar se ji je zgodilo nekaj najhujšega.
pa TI si mal retardirana,no..oprosti izrazu..ampak,če si odraslo in mentalno razvita oseba bi se takih izjav mogla izognat..človek pri 10 letih še nima normalno razvitie mentalitete, in če se v tistem trenutku prosces odraščanja prekine na TAK način, ko je to storil Priklopil tej Nataši, potem ta človek ne more razvit normalnih socialnih veščin,in teh socialnih veščin se ona zdaj uči..in tut ne vem kje si ti razbrala da z lahkoto jemle te zadeve???razn če nisi nek strokovnjak na vedenjskem področju,kar pa po tvojih nezrelih izjavah močno dvomim..
DEJSTVO
revolucija_mb 19. 02. 2013 18.01
Enostavno ne najdem ene svetle točke ki bi naj nastala na podlagi takšnih člankov. Totalno nekoristno, tako iz njene strani, kot seveda iz vaše. Posvetite toliko truda raje ljudem kot je bil toti možakar, ki OČITNO ni bil zdrav....na to pa noben ne gleda kot motnjo. In dokler bo tako, bo se tudi to dogajalo....zdaj pa trud vlagate za zaslužek na podlagi dogodka. Debilno kaj naj rečem...
revolucija_mb 19. 02. 2013 18.05
In dokler ljudje ne boste razumeli, da so določeni dogodki, rezultat nekaterih stvari ki gredo zelo narobe, do takrat bo tako kot je....dela se na kurativi, namesto preventivi. In mi se imamo za inteligentna bitja ?! Niti malo....inteligentni toliko, da bomo uničili sami sebe. RAZMIŠLJAT začnite z svojo glavo, ne z ono škatlo na polici.
Ti jaz povem svetlo točko takšnega članka.Takšni članki nas opominjajo na perveznosti ki se dogajajo okoli nas in da si ne zatiskamo oči ker ugrabljen ali zlorabljen otrok je lahko tudi tvoj ,moj ,oziroma od nekoga.Takšni omejenci vsako sprevrženo dejanje temeljito planirajo,ustavi jih lahko le splošna razgledanost normalnih ludi ki pa žal takšne pokvarjenosti žal ne morejo razumet.
revolucija_mb 19. 02. 2013 18.49
Pa ja, ti si na nižji stopnji prijatelj in niti ne moreš razumet kaj želim jaz povedat. In ko boš prišel tako daleč, pa razumel da samo "ozaveščanje" in kakršnokoli "jokanje" za posledicami nastale škode, že dolgo časa ne deluje več v človeškem umu, potem boš gledal drugače. Ti potemtakem dejansko misliš da bi tale možakar, na podlagi takšnega članka bil ozaveščen in bi drugače storil ?! Ne se hecat s tako bolnimi izjavami.... Kakorkoli, nisi me razumel, nič hudega. Lp
revolucija_mb 19. 02. 2013 18.50
Aja pa še nekaj....večina, velika večina ljudi, postane omejena ker je družba takšna, torej nastanejo takšni v BOLANI družbi in načinu kako živimo, zakaj živimo, itd....
Ma ne govorim o motenih osebah za njih itak ni pomoči ampak o ostalih povprečno normalnih da razmišljajo o tem ko neznanec poboža njihovega otroka in se vpraša ali je to le prijaznost ali pa kaj drugega.In na takšne stvari nas opozarjajo članki, ker na tem svetu ne obstajamo samo dobri strički!
revolucija_mb 19. 02. 2013 20.52
Točno me potrdiš vedno...torej ja, BOJ se vsakega človeka zunaj ker ga ne poznaš !! To bo Vaš moto v prihodnosti...in kam to vodi ? K osami, k depresiji, k trpljenju ker pač eni težje navežejo stik in posledice so potem tu....glej nikamor ne boma prišla ker gledaš preveč ozko....In na koncu konce, LJUDJE SMO RAZLIČNI. To kaj je tebi samoumevno je za nekoga čudo in obratno, torej ne moreš rečt črno-belo. Pa lp
denarja je zmanjkalo.........
Vse svoje prihranke bi dal da ti kupim pamet, vendar določenih stvari se ne da kupit,žal.
najprej zase poskrbi,imel boš velik stroškov.......
Ko stopiš mački na rep kaj se zgodi?
revolucija_mb 19. 02. 2013 17.58
Se povsem strinjam s tabo homer2, rada bi pozabila, a hkrati pride malo pa pove nekaj kao novega in to je to. Naši debilni mediji pa pišejo kot da ni že samo po sebi neumno....bolniki !
revolucija mar res ne razumeš da je deklica bila strgana iz krempljev ene hijene takoj za tem pa padla v roke drugim hijenam, ki z njo manipulirajo, tržijo, raziskujejo, prikrivajo.A res misliš da sedaj razmišlja z svojo glavo.Halo, zdaj je na vrsti knjiga pa film, ja to ji svetujejo dobri strički,mrhovinarji ki se bodo okoristili z njeno zgodbo.Res ne razumem vaše naivnosti ,ŽAL.
in sedaj se za dober denar rada spominja tistih krempljev....haha,patetično
Mijauuuuu
revolucija_mb 19. 02. 2013 20.59
Glej, o tem če sem jaz naiven ali ne, ne moreš niti si ne drzni sodit, ker ne vem kako si prišel na to. No torej kaj....istega mnenja sem kot si napisal zgoraj "lcapl", pa kaj bi zdaj ti rad povedal ? Če ona ne bi hotela na tv in se kazat, se ne bi in pika. Ampaaaak, vprašanje potem kaj ima raje, spomine in denar, ali brez denarja in svobodo. Hm...
lcapl,ti si tut en psihič,ker se v naše komentarje spuščaš Vsak ima pravico do svojega mnenja,ne pa,da nas ti učiš,kaj naj pišemo-bebo
Članek o posiljevanju na Zadovoljna.si....
Meni pa se tole ujetništvo zdi sila čudno.Tako mladega otroka imeti toliko časa zaprtega,pa se ji čisto nične pozna. Po pameti in obnašanju bi morala zelo nazadovati v teh letih, ko je vsa tehnologija v teh letih pravi bum. Pa mi deluje kar precej učeno bitje.Tako, da mi se porajajo dvomi.Tule vse ne štima kot bi moralo.
Motiš se. Če je ugrabitelj in posiljevalec, to ne pomeni,d a jo je imel zaprto v kleti celih 8 let ;) Ponavadi se taki z njimi pretirano ukvarjajo, poskušajo dobiti pozornost od nih.. in tudi otroci se povstramatično navežejo na njih ;) So primeri, ko je policija dobila ugrabitelje, ugrabljeni otroci pa se niso mogli ločiti od njih ! Ne sklepaj prehitro. Človekova psiha je čudo
Si morda pomislil da je nadpovprečno inteligentna za razliko od tebe?
kaktus22: ne trudi se niti pod razno razumeti, kaj se plete natasi v glavi... ze nasi prijatelji, vstrniki in druzinski clani velikokrat razmisljajo zelo drugace od nas, pa na videz niso imeli nekih zlo drugacnih okoliscin... pa jih ne moremo razumeti....kaj je ona dozivljala, kake posledice to pusca pri njej... to je nekaj tako izven okvira, da ne mores s svojo logiko projecirat in poskusat razumet.. preprosto ne mores
Nekoč je povedala, da ji je nosil šolske knjige in se celo z njo učil.
Ste pa res pod vsakim nivojem, da ste brisali večino kritik na račun vašega pravopisa...
s tem pravopisom ste ze vsi po vrsti tecni!!
Če se igrajo novinarje, potem je prav, da zanje veljajo eni osnovni standardi glede jezika.. Ki pa jih, žal, dosegajo v le redkokaterem članku. Ni cekonov za lektorja...
Gledala sem italijanska poročila kjer so povedali da je Natascha kupila tole hišo v kateri je bila zaprta ter da v njej živi ! V žepu ima tudi vedno ugrabiteljevo sliko ! Se samo meni zdi ali je to malce bolano ? :/
ne znamo si niti predstavljati kaj se ji po vsem tem plete po glavi...s psiho pomoje ni čisto ok, glede na stvari ki jih je doživela..
Andrej Maksimovi? 19. 02. 2013 16.01
človeštvo je bolano ne ona usak 3 človk ki je ugrablen za več let dobi čudne občutke do tega človeka ki ga je ugrabi drugač je to bolezen..
8 let zlorabe pusti posledice na človeku....sploh če je to obdobje otroštva. Moraš bit robot in ne človek, da to ne pusti posledic.
stockholmov sindrom ? v vsakem primeru je bila boga, čeprav nekateri komentirate da je vse to kako ona dojema čudno. Ko je bila ugrabljena je bila deklica in bila pri njem celo desetletje njenih najpomembnejših let. Podzavestno se lahko razvijejeo čustva iz sovraštva do mogoče neke čudne težke kjubezni.
Vsi tako pametni.Ma to je bil OTROK, ki ni poznal druge osebe kot tega zblojenca.Kako pa mislite da potekajo zlorabe župnikov in najožjega sorodstva.V večini primerov matere teh otrok mižijo na obe očesi in se delajo nevedne samo zaradi lastnih koristi.Ta svet je pokvarjen do konca ,zato o tem naj ne sodijo ljudje ki takšnih stvari niso doživeli!Podoben je primer mamilašev in njihovega obsojanja.Kaj mi vemo zakaj se drogirajo, znamo pa obsojati in pljuvat.Travme iz otroštva obstajajo na vseh nivojih, med bogatimi ki bi itak po vseh današnjih normativih morali bit srečni in revnimi zato preden podajate svoja mnenja vam lahko povem POJMA NIMATE tako kot jaz ne, saj še sebe komaj poznam.
@Someone..... ma nemoj... 8 let imeti nekoga v ujetnistvu in ga zlorabljat na vse mozne nacine v letih, ko je psiha najbolj delikatna... in ti se cudis, da ima natasa posledice? smilis se mi
Še to v vsakem manjšem kraju in mestu vsi točno vedo kdo je pedofil in lahko ti iz lastnih izkušenj povem da jim je šolski sistem desetletja dovoljeval delovanje med taborniki ,planinskimi društvi, pevskimi zbori.Zdaj mi pa povej ali je to normalno.Seveda je, vsi vse vedo pa nihče nič ne ve če ga vrašajo na sodišču.Vam povem zakaj,ker vsak gleda na svojo rit.Na vsakih 1000 zlorabljenih otrok ki išče pravico pa jim večina obrne hrbet češ, to se pa pri nas ne dogaja, zato nas je večina hinavcev z mano na čelu ki bi pri svojih letih vsaj nekoga pošteno natreskal.Ja priznam sem isti.
Očitno samo Google prevajalca vaši na POP TV vklopijo, potem pa se jim ne da niti popraviti na raven berljivega?
U V O D !!!
....med več kot " leto dni" dolgim ujetništvom.....izide film.....kjer bodo prikazani odločila opisati spolne navade........ Pod tem neverjetnim zmazkom je reklama za POP Akademijo-šolo novinarstva. Res ste primerni, da ustanovite Akademijo. Še male šole niste sposobni.
oprostita spodnja dva, od besa nisem utegnil prebrat vajinih komentarjev
zdaj ste vse popravl, ampak film kljub temu ne bo "izšel", ker ni knjiga
Naslednji teden izide tudi film, kjer bodo prikazani odločila opisati spolne napade, in sicer po tem ko so v javnost prišli dokazi, ki jih je zbrala policija.
Se mi zdi, da se itak tega tipa (v glavi) ne bo nikol znebila, ker je bila tako mlada in ker jo je imel tako dolgo zaprto...
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1164