Zadovoljna.si
poslovna moda za ženske

Novice

Razpeta med kariero in družino!

Z.M.
07. 10. 2013 08.22
0

Večina žensk težko najde pravo ravnovesje med kariero in zasebnim življenjem. V današnjem času je pač tako, da smo ves čas močno obremenjeni s svojo samopodobo in si želimo biti konkurenčni, zato se moramo za dosego poslovnega uspeha močno potruditi, zaradi česar pa večkrat trpi zasebno življenje. A ni nujno, da je tako. V nadaljevanju vam ponujamo nekaj nasvetov, kako vzpostaviti pravilno ravnovesje med kariero in zasebnim življenjem.

Usklajevanje gospodinjskih opravil, vzgajanja otrok in službenih obveznosti res ni mačji kašelj, zato si je potrebno skrbno sestaviti urnik.
Usklajevanje gospodinjskih opravil, vzgajanja otrok in službenih obveznosti res ni mačji kašelj, zato si je potrebno skrbno sestaviti urnik.FOTO: Profimedia
Skrbno organizirajte dan

Skrben načrt dneva vam bo pomagal, da boste vsakemu opravku namenile točno določeno količino časa. Na ta način boste imele do minute natančno izdelan urnik in boste točno vedele, kateri del dneva je bolj namenjen službi in kateri družinskemu življenju. Tiste najbolj organizirane si lahko sestavite celo tedenski urnik, a se ob tem zavedajte, da skoraj vedno pride kaj vmes, zato bodite pripravljene, da se vam načrti podrejo.

Določite čas

Izdelava urnika ni nobena umetnost, usklajevanje časa pa je popolnoma druga zgodba. Najprej morate same pri sebi določiti, da ne boste dopustile nobenih neutemeljenih odstopanj od časovnice, ki ste jo sestavile. Naučite se dobro gospodariti s časom, ki ga imate na voljo, saj vam lahko le to pomaga dobro uskladiti kariero in družinsko življenje.

Poslovna ženska naj bi si izdelala dnevni načrt, v katerem bi bilo točno določeno, kdaj si bo vzela čas za delo in kdaj za družino.
Poslovna ženska naj bi si izdelala dnevni načrt, v katerem bi bilo točno določeno, kdaj si bo vzela čas za delo in kdaj za družino.FOTO: Profimedia
Določite prioritete

Ko se znajdete v situaciji, da morate hkrati končati delo ali da prisostvujete nekemu družabnemu dogodku, se odločite, kaj od tega naj bi imelo prednost pred ostalim. Dobro bo, da včasih odložite delo zaradi odhodna na kakšen bolj sproščen dogodek, ki naj, če se le da, ne bo povezan s službenimi obveznostmi.

Ne bodite deloholik

Če ste nenehno pod pritiskom zaradi dela in nimate časa za nič drugega, je čas, da se zamislite nad svojim odnosom do službe in dela. Zberite pogum in moč, da včasih rečete 'ne', ko vidite, da že imate preveč dela. Vzemite si odmor, saj to občasno počnejo vsi normalni ljudje. Pojdite na dopust in poskrbite, da boste dovolj časa preživeli z družino in s prijatelji. Konec koncev imate le eno življenje.

Ne izgubljajte časa

Obstaja kopica dejavnosti, s katerimi boste le izgubljale čas, vaše življenje pa ne bo pridobilo nobene dodane vrednosti. Zato jih prihranite samo za čas, ko resnično ne boste imele drugega dela.

V življenju si je vedno treba postaviti prioritete.
V življenju si je vedno treba postaviti prioritete.FOTO: iStockphoto
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 646