»V vsakem primeru želimo, da uporabniki Cophota v eni od njegovih štirih oblik prepoznajo vrednost za uporabo – pa naj bo to za zaščito pred soncem ali hladom, za prenašanje stvari v torbi, za ležanje na brisači ali pa za to, čemur na dopustu posvečamo največ pozornosti – počitku in spanju, kar lahko počno na vzglavniku,« razloži Nadja Podmenik, idejni vodja projekta.
Za potovanja, aktivne športnike, darila in naše najmlajše
Zaradi večfunkcionalnosti je Copcho »primeren za vsestranske ljudi, a tudi za ljudi z vsestranskimi potrebami, v bistvu za vse ljudi vseh starosti,« se nasmeje Nadja, ki Copcho razvija že več kot leto dni. Cophota trenutno krasita dva različna dizajna (Spirit in Sunset), ki temeljita na zaljubljenosti v morje, valove in sonce, na voljo pa bo v dveh odraslih in dveh otroških (Copcholino) velikostih, ki sta primerni za otroke od 18 mesecev naprej.
Detajlni potisk
Zaradi frotirja iz 100% bombaža je Copcho zelo mehek in udoben, dobro vpija vodo in je tudi trajen. Digitalni reaktivni tisk, ki je eden najbolj detajlnih tiskov na svetu, zagotavlja čudovite barve in vidne podrobnosti dizajna. Obenem tudi lokalne šivilje zagotavljajo, da je Copcho odporen na vsakodnevno rabo – na pogosto mokroto, sušenje, pranje ter obračanje in menjavo oblike.
Načrt za in po Kickstarterju
Vsekakor je želja ekipe jasna, izdelek želijo razviti na najvišji ravni kvalitete ter v skladu z željami, dodati nove dizajne in modele, kar bo zagotovilo tudi uspešen razvoj blagovne znamke. »S prejetimi sredstvi želimo razviti spletno trgovino ter v okviru blagovne znamke ponuditi tudi drugačne izdelke povezane z našo strastjo – morjem in soncem,« še zaključi. Copcho lahko bolje spoznate na njihovi Facebook ali pa spletni strani.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV