Zadovoljna.si
image (28)

Novice

/ Oglas

Poletje z GoOpti-jem

T.M.
22. 07. 2014 07.56
0

Z mislijo na tiste, ki se še nimajo izbrane lokacije za poletne počitnice in ne želijo zapraviti celega premoženja (tudi za prevoz), smo se pogovarjali z Markom Gučkom, direktorjem podjetja TM Vista d.o.o., bolj znanim po GoOpti prevozih.

Prepričani smo, da vas ob omembi GoOptija misli že vlečejo na nizkocenovne prevoze na okoliška letališča. Pred kratkim so predstavili novo spletno stran, ki ponuja potnikom še več ugodnosti, izpostavljajo pa predvsem možnost, da si potniki sami ustvarijo svoj uporabniški račun in vnašajo spremembe ter možnost, da si sami krojijo ceno prevoza.

Kljub temu, da ste pripeljali že precejšno število naših in tujih potnikov, vendarle predlagam, da naredimo kratek osvežilni pregled GoOpti-ja, kaj sploh je, kaj ponuja ter kako ste prišli na to idejo?
GoOpti je slovenski produkt, ki nudi nizkocenovne prevoze potnikov na okoliška letališča in nazaj in v prvi vrsti ustreza predvsem potnikom, ki potrebujejo prevoz na letališča. Kot lastniki potovalne agencije Uniglobe TM Travel smo opazili, da nizkocenovne letalske družbe, kot so Volotea, EasyJet in Ryanair, ki so prisotne na okoliških letališčih v Benetkah, Trstu, na Dunaju, v Milanu, Zagrebu in Gradcu, nudijo izjemno nizke cene letalskih prevozov. Neštetokrat se je pripetilo, da je bila cena prevoza na letališče dražja kot sama letalska vozovnica, poleg visokih cen pa so bile neprijetnosti tudi s slabo razvitim javnim prometom in neprilagodljivimi voznimi redi.

Od tod torej ideja o ugodnih prevozih na letališča?
Tako je, uresničili smo idejo o novi vrsti prevozov, ki bi v prvi vrsti ustrezala ravno potnikom, ki potrebujejo prevoz na letališče. Menili smo, da v Sloveniji potrebujemo cenovno dostopno prevozno storitev, ki bi se prilagajala uram letov, omogočala vstop in izstop na domu, ponujala direkten in 100% zanesljiv prevoz, hkrati pa bila na voljo kadar koli, tudi v jutranjih in nočnih urah, ko avtobusi in vlaki vozijo redkeje. Obenem smo potnikom zagotovili, da po opravljenem nakupu ni več skrbi, saj prevoza v nobenem primeru ne moremo odpovedati – četudi vozimo samo eno osebo.

Na trgu ste od leta 2011 in v tem času postali resnično prepoznavni. Kako vam je to uspelo?
Menim, da je ključ uspeha v tem, da se obnašamo gospodarno pri potnikovem denarju, a kraljevsko pri njegovem počutju. Zanimanje za nizkocenovne prevozne storitve na slovenskem trgu je veliko, saj se potniki v zameno za nižje cene letalskih vozovnic raje odločajo za obisk okoliških letališč. Pomemben dejavnik našega uspeha pa je tudi, da ne delamo kompromisov na račun varnosti naših potnikov; vzpostavili smo visoke standarde pri GoOpti vozilih in voznikih. GoOpti vozila redno menjamo, servisiramo, pred vsako vožnjo obvezno očistimo in temeljito pregledamo, voznikom pa nudimo izobraževanja in podporo, jih pripravimo na razmere na cestah in se trudimo, da je njihov stik s potniki na ustreznem nivoju.


Letos maja ste kot krono svojega dosedanjega dela predstavili novo spletno stran www.GoOpti.com. Kaj novega ponuja uporabnikom?
Novosti, ki jih ponuja nov spletni portal, so nastale tudi s pomočjo predlogov naših strank, ki smo jim želeli ponuditi lažji način nakupa in prilagodljive cene. Prevoz je sedaj mogoče naročiti tudi za 49 potnikov s katere koli in na katero koli lokacijo pri nas ali v tujini, izboljšali smo tudi cenovne algoritme, tako da so prevozi sedaj še cenejši tudi na relacijah, ki niso naše redne OPTI linije.
Na spletni strani www.GoOpti.com smo omogočili tudi opcijo MyOpti, ki potniku poleg opravljanje spletne rezervacije prevoza omogoča tudi vnos določenih sprememb (npr. dodajanje nove telefonske številke, e-naslova, prtljage, lokacije vstopa ali izstopa) v obstoječi rezervaciji ali pa celo odpoved prevoza. Sistem ima v spominu vse opravljene rezervacije pod določenim uporabniškim imenom, kar potniku omogoča boljši pregled vseh rezervacij na enem mestu. Za preprečevanje napak pri uri prevozov smo razvili sistem za preverjanja letov, ki potniku po vpisu številke leta sporoči, ali je izbral ustrezno uro GoOpti prevoza. Spletna stran pa omogoča tudi, da si potniki sami izbirajo število kosov in vrsto prtljage, glede na njihove potrebe in želje, vsekakor pa je pomembna novost tudi posodobitev naših produktov.

Poleg OPTI prevozov ponujate še VIP in FIX prevoze?
Z novo spletno stranjo www.GoOpti.com smo predrugačili in na novo preobleki tudi naše prevoze – na OPTI, FIX in VIP prevoze. V letih delovanja smo se naučili, da ima vsak potnik individualne želje in zahteve; ter tako prevoze v popolnosti prilagodil njim.

VIP prevoz je tako popolnoma zasebni prevoz z našimi najboljšimi vozili ob želeni uri, kjer pa smo dodali še možnost izbire prevoza s povračilom v primeru odpovedi leta. FIX prevoz je prevoz ob vnaprej določenih urah z možnostjo združevanja potnikov v vozilo, in je sedaj še ugodnejši. Pri nizkocenovnih, a zagotovljenih OPTI prevozih smo uvedli nove relacije in omogočili potnikom, da si sami določajo dolžino čakanja z oknom fleksibilnosti ter tako vplivajo na ceno prevoza. Spletna stran jim ponudi različne cenovne možnosti – bolj kot je potnik prilagodljiv glede ure odhoda, ceneje lahko potuje. Pri oblikovanju tipov prevozov nas je vodila želja, da se čim bolj približamo potnikovim finančnim in časovnim zmogljivostim, tako da si lahko sam izbere ceno in uro prevoza.

Pa nam zaupajte, kako dobimo najbolj ugoden prevoz?
Rezervacija prevozov je mogoča za eno leto vnaprej na našem spletnem portalu www.GoOpti.com, nudimo pa tudi last minute prevoze s simbolično ceno. Last-minute prevoz pomeni prevoz na dan povpraševanja ali naslednji dan. S tem smo naše nizkocenovne prevoze omogočili tudi potnikom, ki se odločajo za cenovno ugodnejše počitnice v zadnjem hipu. Last-minute rezervacije ta hip po telefonu na tel. št. 01 320 45 30, v kratkem pa tudi spleta.

Praviloma pa je najboljši recept za nižjo ceno prav zgoden nakup. Cene so v splošnem nižje, če potniki prevoz kupijo zgodaj, zato vsem potnikom svetujemo, da si prevoz zagotovijo takoj po nakupu letalskih kart. Prevoz je praviloma cenejši tudi, če kupuje več oseb hkrati in če so potniki prilagodljivi glede ur odhoda, kar določijo pri izbiri okna fleksibilnosti.

Zdi se, da ne počivate na lovorikah svojega dela – kakšni so vaši načrti za prihodnost?
V načrtu imamo prodor na tuje trge, maja je začela delovati poslovalnica v Zagrebu, dogovarjamo pa se tudi za širjenje podjetja drugam po Hrvaškem in v Italijo. V sodelovanju s Sava Hoteli organiziramo zagotovljene dnevne prevoze iz Ljubljane, Maribora in Celja do prekmurskih toplic. Načrtov za prihodnost nam ne manjka, energije pa tudi ne, saj jo črpamo iz vseh prejetih pohval in zadovoljnih strank. Še naprej bomo vlagali v razvoj in se trudili biti vedno boljši, zanimivejši in dostopnejši.


 

ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 629