Ker si nihče izmed nas ne želi kupiti mačka v žaklju, zlasti kar se tiče jeklenega konjička, se je treba pred nakupom pozanimati o številnih dejavnikih, ki vplivajo na končno odločitev. Čeprav so raziskave dokazale, da se je v zadnjih letih število žensk, ki se odločajo za nakup avtomobila, močno povečalo in celo preseglo število moških, pa se lastnosti, na katere se osredotočajo moški in ženske pri nakupu avta, niso spremenile. Moškim so že od nekdaj najbolj pomembne karakteristike avtomobila, kot so moč in zmogljivost motorja, notranji dizajn, navigacijski sistem, pospeški in ostale tehnične zmogljivosti, medtem ko ženske na te stvari ponavadi niti ne pomislijo in so prva stvar, ki jo opazijo barva avtomobila, prostornost, varčnost in varnost. Avto jim namreč služi kot modni dodatek, ki jim bo pomagal privabljati pozornost in izstopati.
Raziskave so pokazale, da barva jeklenega konjička pogosto sovpada z značajem voznice. Tako naj bi se za črno barvo avtomobila odločale samozavestne ženske, ki se niso pripravljene podrejati moškim, ženska, ki vozi bel avto, sledi trendom, rdeč avto pa razkriva, da ga vozi spontana, sproščena in pozitivna ženska, ki življenje zajema z veliko žlico in je rada v središču pozornosti. Prilagodljive, praktične in predvidljive naj bi bile tiste pripadnice nežnejšega spola, ki prisegajo na srebrno barvo, voznice modrega konjička pa so njihovo nasprotje. So namreč nepredvidljive, zasanjane in nežne. Za volanom rumenega konjička bosta videli optimistično in energično voznico, medtem ko oranžna barva sporoča, da avto vozi oseba, ki ji ni mar, kaj si drugi mislijo, in si želi biti drugačna.
Prostornost in varnost
Poleg barve in notranjega dizajna, ki mora izžarevati določeno mero prefinjene elegance, ženske veliko pozornosti namenjajo tudi sami praktičnosti avtomobila. V oko jim največkrat padejo tisti z veliko prostornostjo, saj je znano, da imajo ženske običajno veliko prtljage, dobro pa je tudi, če ima avto kar se da veliko predalčkov, v katere lahko pospravijo vso žensko 'obvezno opremo'. Še dva pomembna dejavnika sta ekonomičnost vozila, ki mora odgovarjati njihovemu proračunu, ter varnost, ki jo avto na cesti zagotavlja. Znano je, da ženske na avto pogosto gledajo kot na ljubimca, ki mu lahko zaupajo in na katerega se lahko vedno zanesejo, da jih bo varno pripeljal na cilj.
Velikost je pomembna!
Okreten, zmogljiv, vsestranski, zanesljiv, kompakten in manjši so lastnosti, s katerimi bi ženske opisale svoj sanjski jekleni konjiček. Odločanje žensk za nakup avta bi lahko primerjali z izbiranjem moškega: pred nakupom se bodo namreč prepričale, da ne pristajajo le v kratko avanturo, ampak dolgotrajno razmerje. Kupile bodo avto, s katerim bodo zadovoljne več let in bodo zaradi tega pri nakupu veliko bolj previdne kot moški.
Prihaja nova mazda3!
Nova mazda3 vas bo navdušila že na prvi pogled, saj je zasnovana popolnoma na novo in dovršena v vseh pogledih. Za vse igrive in bolj avanturistične je tukaj mazda3 sport, medtem ko vse tiste, ki potrebujejo veliko prostora, ne morejo zgrešiti z elegantno limuzino. Jekleni konjiček navdušuje z dizajnom, zmogljivostmi in varčnostjo. Celotni nabor napredne tehnologije SKYACTIV zagotavlja brezkompromisen užitek v vožnji ob istočasni izjemni okoljski prijaznosti, napredna mobilna povezljivost z internetom pa omogoča uporabo spletnih storitev preko vašega pametnega telefona. Vozilo je zasnovano z oblikovalsko temo »KODO – duša gibanja«, zaradi česar slog karoserije izraža dinamično gibanje v vsaki podrobnosti od okvirja naprej, energični napetost ritmično gibanje, ki takoj prevzameta voznika.