"Naš cilj je nuditi podporo vodstvu te prestižne hiše, da bi še bolj oplemenitili to čudovito blagovno znamko. Prepričani smo, da je Valentino dobra osnova za povečanje prisotnosti na področju luksuznih izdelkov," je po nakupu povedal predstavnik podjetja Mayhoola for Investments Spc. Direktor modne hiše Valentino Stefano Sassi pa je pojasnil, da je v zadnjih letih kljub nihanju na področju prodaje luksuznih proizvodov podjetje delalo predvsem na dolgoročnih projektih: "Naši napori so obrodili sadove, saj smo zabeležili porast prometa, in sicer okrog 60 odstotkov med letoma 2009 in 2012." V prvem trimesečju letošnjega leta je Valentino zabeležil večji promet za 23 odstotkov, in sicer so ustvarili 186 milijonov evrov.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV