Zadovoljna.si
Vplivneži roboti - naslovna

Novice

Influencer roboti: imajo milijone sledilcev in služijo vrtoglave zneske, a niso resnični

J.V.
18. 06. 2022 05.00
0

Na družbenem omrežju Instagram imajo več tudi več milijonov sledilcev, modne hiše jim plačujejo vrtoglave zneske, postali so prihodnost modnega oglaševanja. Resnica pa je ta, da so to influencerji, ki ne obstajajo.

Verjeli ali ne, vplivni roboti zagotovo, a počasi zavzemajo družbena omrežja. Vplivni roboti so virtualni influencerji, ki so videti povsem človeško. Na družbenih omrežjih imajo veliko sledilcev in vse njihove objave všečkajo in delijo resnični ljudje. Večina njihovih sledilcev verjame, da spremljajo prave ljudi, v resnici pa so to roboti, ki se lahko predstavljajo kot pravi modeli in pritegnejo pozornost svojih sledilcev.

Influencer roboti postopoma nadomeščajo ljudi in postajajo prihodnost modnega oglaševanja. Ti tako imenovani virtualni vplivneži postajajo iz dneva v dan vse bolj priljubljeni in kljub njihovi očitni umetni naravi, se zdi, da blagovne znamke rade delajo z njimi. Našli smo šest najbolj priljubljenih vplivnih robotov, ki prevzamejo svet družbenih omrežij, njihov opis pa vas lahko šokira.

Lil Miquela sicer znana kot Miquela Sousa ali preprosto Miquela, je brazilsko-španska virtualna manekenka in pevka, ki jo je leta 2016 ustvaril Brud, startup s sedežem v Los Angelesu. Glede na njeno razširjeno spletno prisotnost je ta 19-letni robot pogosto prvo ime, ki pride na misel, ko ljudje pomislijo na virtualne vplivneže.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Miquela ima trenutno na družbenem omrežju Instagram več kot tri milijone sledilcev, na profilu pa objavlja fotografije z zvezdniki in drugimi virtualnimi vplivneži. V preteklosti je dala tudi intervjuje za številne revije, vključno z Vogue, BuzzFeed, Guardian in drugimi. To pa ni se. Miquela ni le spletna manekenka, ampak tudi pevka, ki je izdala več avtorskih glasbenih videospotov in sodelovala s številnimi svetovnimi znamkami. Leta 2018 se je Miquela uvrstila na seznam 25 najvplivnejših ljudi na internetu po reviji TIME.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Imma je prva virtualna influncerka na Japonskem in eden najbolj prepoznavnih obrazov na Instagramu po zaslugi svojih kultnih rožnatih las. Ta japonski model je ustvarilo virtualno človeško podjetje Aww Inc. Imma se je na Instagramu prvič pojavila oktobra 2018 in je do konca januarja 2019 pridobila že več kot 18.000 sledilcev. Od februarja 2022 ima več kot 400 tisoč sledilcev in je sodelovala z blagovnimi znamkami, kot so IKEA, Porsche, KFC, Magnum, Dior, Puma, Nike, Calvin Klein, Valentino, Amazon, Lenovo ...

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Imma je tudi ambasadorka tajske telekomunikacijske znamke in kitajske ustekleničene vode. Verjeli ali ne, pojavila se je tudi na zaključni slovesnosti paraolimpijskih iger v Tokiu leta 2020.

Bermuda je virtualno dekle, ki živi v Los Angelesu in se ukvarja s petjem. Odkar se je leta 2018 prvič pojavila na Instagramu, jo mnogi komaj ločijo od prave manekenke. Aprila 2018 je vdrla v račun Lil Miquele in izbrisala vse njene fotografije. Zahtevala je, da Lil Miquela pove ljudem resnico o svoji virtualni identiteti in njenem ustvarjalcu. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Shudu je prvi digitalni supermodel na svetu iz Južne Afrike in ima trenutno več kot 232.000 sledilcev na Instagramu. Sodelovala je s številnimi svetovno znanimi znamkami in podjetji, med drugim tudi z revijo Vogueo in modnima hišama Balmain in Chanel. Povalile so jo zvezdnice, kot so Naomi Campbell, Alicia Keys in Tire Banks, in mnogi so prepričani, da je prava manekenka. Prepoznala jo je tudi znamla Fenty Beauty, za katero stoji Rihanna.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Rozy je prva virtualna vplivnica v Južni Koreji in ima trenutno več kot 127.000 sledilcev na Instagramu. Obožuje potovanja, manekenstvo, jogo in adrenalinske športe. Odkar se je avgusta 2020 pojavila na Instagramu, je podpisala več kot 100 sponzorskih pogodb, vključno z znamkami Calvin Klein, Maison Margiela, Hera Beauty in drugimi. Leta 2021 je njen ocenjeni zaslužek znašal neverjetno milijardo korejskih tonov oziroma 74 246 767 evrov. Po besedah Baeka Seunga Yeopa, izvršnega direktorja Studia X, ki ga je ustvaril, namerava podjetje vključiti Rozy Voice tudi v filme,  in druge zabavne oddaje.

Vir: gloria.hr

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 646