Zadovoljna.si
image (28)

Novice

/ Oglas

Kaj imajo skupnega Nina Pušlar, Dunking Devils, Katarina Čas, Alya in Ciril Komotar?

P.R.
11. 12. 2017 07.57
0

Vsi našteti imajo svojo značilno svojo pot, uspešno kariero in prepoznavnost. Poleg tega vse druži zvesti spremljevalec, inteligentna naprava, ki jim omogoča lažje doseganje njihovih sanj in ciljev.

Dunking Devils, Nina Pušlar, Katarina Čas, Alya, Ciril Komotar, Ajda Sitar in Alenka Košir uporabljajo pametni telefon Mate 10 Pro, ki je z njimi v nenehni komunikaciji in se odziva na vse njihove potrebe. To je prvič, da se mobilna naprava prilagaja potrebam svojih uporabnikov.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Poleg naštetih znanih Slovencev pa Mate 10 Pro uporabljajo tudi zvezdniki svetovnega kova kot so Katinka Hosszu, olimpijska prvakinja v plavanju, Robert Lewandowski, nogometni igralec svetovnega razreda, Manfred Baumann, profesionalni fotograf Leice, Catrinel Menghia, mednarodni supermodel, Massimo Savić, pop glasbenik in Doukissa Nomikou, televizijska voditeljica. Slednji so tudi glavne zvezde najnovejše Huaweijeve televizijske kampanje za serijo pametnih telefonov Huawei Mate 10 – Mate 10 Pro in Mate 10 Lite, ki so bili globalno predstavljeni oktobra.

»To je prvič, da je v Huaweijevi akciji vključenih toliko vplivnih ljudi – domačih in tujih. Zelo sem vesel in ponosen, da delijo naše ideale in zaupajo naši blagovni znamki. Verjamemo, da predstavljajo tudi vrednote Huawei in nam pomagajo, da s svojo zgodbo inspiriramo čim več ljudi,« je dejal direktor Huawei Slovenija, Matjaž Kermelj.

Kreativna zamisel televizijske kampanje temelji na zgodbah mednarodnih profesionalcev – na ljudeh, ki so navsezadnje izvrstni v tem, kar počnejo. In kaj je tisto, kar je odločilno vplivalo na njihov uspeh? Ne le trdo delo, ampak tisto, kar imajo skupno s podjetjem Huawei. To je želja po razvoju in napredku, ki ga ni mogoče ustaviti, hrepenenje po znanju in uresničevanju idej.

»S kampanjo #TheUltimate želimo spodbuditi ljudi, da poiščejo svojo notranjo moč, ki nas žene naprej in terja, da dosežemo več. Prav to vsakodnevno počne Huawei, ko dela na novih inovacijah. Presegamo svoje lastne meje in se razvijamo brez strahu,« je dodal Samo Podobnik, direktor marketinga za Slovenijo ob predstavitvi novega oglasa DDB & Tribal, ki je odgovoren za produkcijo #TheUltimate.

Massimo Savić v najnovejšem televizijskem oglasu za Mate 10 Pro in Mate 10 Lite

Massimo Savić, znani hrvaški pop pevec, je eden izmed zvezdnikov, ki je glavni obraz najnovejše kampanje za serijo prestižnih pametnih telefonov Huawei Mate 10 - Mate 10 Pro in Mate 10 Lite. Tako kot številni zvezdniki se tudi Massimo vsak dan sooča z vrsto profesionalnih ter privatnih obveznosti, ob tem pa mu pomaga njegov vsakdanji spremljevalec - pametni telefon Huawei Mate 10 Pro, ki se brezkompromisno prilagaja vsem njegovim potrebam.

S svojim glasom, stasom in skupino Dorian Gray je že v osemdesetih letih navduševal poslušalce po vsej nekdanji Jugoslaviji, z leti pa je postal eden najbolj cenjenih in samosvojih hrvaških pevcev. Človek in glasbenik s slogom je vedno navduševal s svojo karizmo, drugačnostjo in edinstvenim vokalom. Massimo Savić je dobro znan kot perfekcionist, tako na odru kot tudi zasebno. To se sliši v njegovih vokalnih interpretacijah in kitarskih solih, prav tako pa tudi na njegovi zunanji podobi. Vedno urejen in eleganten je našel svojega idealnega spremljevalca v elegantnem pametnem telefonu Huawei, ki s svojo umetno inteligenco, odlično kamero, zmogljivo baterijo in vrsto funkcij Massimu pomaga pri usklajevanju številnih obveznosti svoje vsestranske in bogate kariere.

»Verjamemo, da Massimo Savić predstavlja iste ideale kot podjetje Huawei. Zato smo zelo ponosni, da je Massimo izbral prav našo znamko ter bo nam na ta način pomagal predstaviti našo navdihujočo zgodbo,« je dejal regijski marketing direktor Norman Muller.

Huawei predstavlja novo dobo v industriji mobilne tehnologije

Izboljšave na področju umetne inteligence omogočajo hitrejšo in bolj osebno mobilno izkušnjo. Nova Mate serija prinaša uporabnikom odzive v realnem času. Med drugim tudi prepoznavanje scene in objektov v realnem času s pomočjo umetne inteligence ter prevajalnik, ki ga le ta pospešuje.

»V začetku leta je Huawei postavil vizijo za prihodnost mobilnih naprav. V jedru je bila umetna inteligenca in s tem začetek razburljivega novega obdobja,« je povedal Richard Yu, izvršni direktor Huawei Business Consumer Group. »Z izpolnjevanjem obljube o umetni inteligenci prinaša nova Mate serija prihodnost, ki je oblikovana za obogatitev uporabniške izkušnje. To je točno to, kar ste si želeli. « je dodal Matjaž Kermelj direktor Huawei Slovenija.

Ključne lastnosti Huawei Mate10  Pro

- Povsem nov in poenostavljen EMUI 8.1, ki temelji na Androidu 8.0.

- TÜV certificirana Huawei QuickCharge tehnologija hitrega polnjenja ter 4.000 mAh baterija, ki jo upravlja umetna inteligenca.

- Huawei FullView Display prinaša minimalen rob okoli zaslona ter podporo HDR10 standardu za intenzivno žive in svetlejše barve.

- Nova Leica dvojna kamera s SUMMILUX-H objektivoma, ki se ponašata z f/1.6 zaslonko in zaznavanjem scene ter subjekta v realnem času in ustvarjanje bokeh (zamegljeno ozadje) učinka s pomočjo umetne inteligence.

- Kirin 970, prvi procesor z umetno inteligenco na svetu z namensko nevronsko procesno enoto (NPU).

Naročnik oglasa je Huawei Slovenija.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 658