Ste že slišale za Labubu? Svet je obnorela mrzlica za temi plišastimi figuricami, ki jih izdeluje kitajsko podjetje. Gre za kosmate pošasti s koničastimi ušesi in ostrimi zobmi, ki so navdušile številne zbiratelje in vplivnice.

Neverjetno je, da so te figurice kljub svoji priljubljenosti odporne celo na trgovinsko vojno. Pred trgovino v Amsterdamu, kjer jih je mogoče kupiti, se vijejo dolge vrste ljudi, ki so pripravljeni čakati ure in ure, da bi prišli do svoje pošasti.
Kaj sploh je Labubu?
Labubu ni le prikupna plišasta igračka, temveč lik s svojo zgodbo. Pojavil se je leta 2015 v seriji zgodb, ki jo je navdihnila nordijska mitologija. Gre za dobrosrčno pošast, ki želi pomagati, vendar pogosto doseže nasprotno. Pred šestimi leti je kitajsko podjetje Lambo lansiralo Labubuja kot igračko v škatlicah presenečenja. To pomeni, da do zadnjega trenutka ne veste, katero figurico boste dobili, kar še dodatno podžge zbirateljsko strast.

Zakaj so Labubuji tako zelo priljubljeni?
Strokovnjaki za vedenje pojasnjujejo, da je priljubljenost Labubujev povezana z znano prodajno strategijo. Spominja na zbiranje sličic, kjer vztrajamo, dokler ne dobimo tiste redke. K priljubljenosti so pripomogle tudi vplivnice in zvezdnice, ki Labubuje nosijo kot modni dodatek na svojih torbicah prestižnih znamk. Tako so te pošasti postale pravi modni hit!

Neverjetno je, da malim pošastim do živega ne more niti trgovinska vojna med Združenimi državami in Kitajsko. Prihodki dobavitelja figuric kitajskega podjetja so samo lani poskočili za 375 odstotkov. Samo v Ameriki se je prodaja povečala za skoraj 900 odstotkov. Zato, če še niste podlegli temu trendu, je morda čas, da se tudi vi prepustite čaru teh kosmatih pošasti.

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV