V lanskem letu je Slovenijo prevzel slogan "Zaživite, kot želite", o katerem smo na našem portalu že pisali. Začelo se je z videospotom in kampanjo trgovca, v kateri ima glavno vlogo Lado Bizovičar. Mnogi Slovenci, starejši in mladi, ste se zelo hitro nalezli zabavne pozitivnosti ter s svojo kreativnostjo sodelovali v rimah, ki so postale pravi hit, ter plesnem natečaju, ki je odmeval na TikToku.
Govorimo o HOFER SCENI, ki ni le oglas, temveč gibanje, ki spodbuja, da lahko živiš, kot si želiš. Z vključevanjem publike so to miselnost širili med številne generacije in tudi letos diskontni trgovec nadaljuje kampanjo.
Tokrat si lahko privoščiš kar Bizovičarja
Kako preprosto je lahko življenje, če nanj pogledamo z drugačnega zornega kota in se mu nasmejimo. Zaživi, kot želiš, pri tem pa ne pozabi biti duhovit in kreativen. Za to pa si lahko tudi nagrajen. Predstavi svoj duhovit pogled na HOFER (S)CENO skozi risbo, strip, fotko, gif ali lasten meme in sodeluj v nagradnem natečaju HOFERjeva kreativna (S)CENA. Tokrat si lahko privoščiš tudi Bizovičarja, na primer s kakšnimi duhovitimi izjavami ali zabavno skupno fotomontažo. V sebi prebudi le kanček duhovitosti in kreativnosti, ki bosta prinesli izvirno idejo. Bolj bo zabavno, bolj bo odmevalo na sceni. Podri tabuje, vklopi domišljijo in predstavi svoj svet, v katerem vsi živijo, kot želijo. Dobro vemo, da se izzivu ne moreš upreti, zato ne odlašaj s sodelovanjem.
Svojo najboljšo idejo lahko naložiš tukaj. Sodelovanje se splača, saj se poteguješ za 5 privlačnih nagrad.
HOFER (S)CENA tudi v trgovinah
Lado vedno poskrbi za zabavo in smeh, medtem ko HOFER ustvarja prihranke, ki jih v obliki najboljše HOFER CENE prenaša na svoje kupce. Vse, da lahko ti zaživiš, kot želiš, in si privoščiš najboljše užitke po najboljši ceni in najboljši kakovosti. Verjetno se sprašuješ, kako je mogoče, da je izdelek na voljo po tako nizki ceni? Preprosto – ker je (HO)FER in z optimiziranjem praktično vseh delovnih procesov ustvarja prihranke in tako lahko ustvarja FER cene izdelkov.
Skrivnost je tudi v petih strategijah diskontnega trgovca: vse na enem mestu, kartonsko zlaganje na police, premišljen nabor izdelkov, brez kartic zvestobe in zbiranja točk, brez čakalnih vrst. V trgovinah HOFER vedno veste, kje boste našli določen izdelek, saj so vse trgovine tipske, kar pomeni, da ni treba oblikovati dragih arhitekturnih načrtov in tukaj se ustvarjajo prihranki. Zlaganje na polico je hitro in učinkovito, saj police polnijo z izdelki v kartonih, ki so prav posebej za to oblikovani. Ste že kdaj potrebovali 10 različnih vrst popra in to celo leto? Verjetno ne. Zato vam ponudijo le tri vrste popra, ki jih kupci kupujejo najpogosteje. Tako vi lažje in hitreje nakupujete, oni pa kar najbolj izkoristijo površino trgovin. In smo spet pri prihrankih!
FER do vseh
Ko se boste naslednjič odpravili v trgovino HOFER, bodite pozorni na vse to. In mogoče srečate tudi Lada, ki vam bo pokazal vse skrivnosti slogana »Zaživite, kot želite« tudi v praksi.
Zdaj pa le hitro napni možgančke in sodeluj v nagradnem natečaju, kjer se nagrajuje kreativnost. Ne pozabi – če si poln navdiha, se ti nagrada nasmiha. Svojo najboljšo idejo lahko naložiš tukaj.
Sponzorirana vsebina