Pozitivno gibanje se je začelo z videospotom, v katerem v glavni vlogi nastopa Lado Bizovičar in ima samo na YouTubu že več kot 700 tisoč ogledov. Sledila je preprosta koreografija, s katero je plesalec in koreograf Željko Božič na noge dvignil blizu milijon ljudi. Lahko bi rekli, da si je oznako #hoferdancechallenge na TikToku ogledala že skoraj polovica Slovenije, več kot 300 Slovencev pa se je pridružilo plesnemu izzivu in pogumno zaplesalo v nov življenjski slog. Oglejte si kompilacijo najboljših!
Videospot HOFER SCENA, o katerem smo že poročali na našem portalu, je povzročil pravo evforijo, saj melodične rime slišimo tako rekoč povsod. "Zadnjič sem kupoval v bližnjem HOFERju. Pri blagajni sem za seboj slišal glasove: 'Po HOFER ceni, samo po HOFER ceni.' Obrnil sem se in tam je bila skupina najstnikov, ki mi je kazala črko H a.k.a. 'pohofercenimove'. Lepo so mi polepšali dan," pravi Željko Božič, ki je glasbenemu hitu dodal še prepoznavne gibe. "Slovenci smo odlični plesalci. Na potovanjih me vedno sprašujejo, kako je možno, da pedagogi in trenerji oblikujemo, glede na našo majhnost, toliko dobrih plesalcev." Slovenci pa nismo samo odlični plesalci, ampak cenimo tudi kakovost in več kot fer odnos.
Ker si zaslužite več
"Pri HOFERju verjamemo, da vsi lahko zaživijo, kot si želijo. To je sporočilo HOFER SCENE in naša obljuba, da med kupci ne delamo razlik, zato se ne poslužujemo kartic zvestobe." Šli pa so še korak dlje, saj ne spodbujajo samo pozitivnega gibanja in plesa, ampak tudi pozitivno komunikacijo na svojih družbenih profilih.
Tudi vi ste pomembni
Njihovi sledilci so opazili, da se je komunikacija podjetja na družbenih omrežjih spremenila. Z zabavnimi odgovori namreč želijo polepšati dan, tako avtorjem neprimernih komentarjev, kot tudi vsem ostalim opazovalcem. Kot pri svojih kupcih tudi pri komentarjih ne delajo razlik. Pozitivni ali negativni – vsi si po njihovem mnenju zaslužijo odgovor. Včasih vas bodo tako presenetili z odgovorom, ki bo vključeval še povezavo na članek, drugič boste lahko prejeli odziv v obliki GIFA, spet tretjič vas bodo razveselili z rimami HOFER rapa.
Pretresli TikTok sceno
Poleg videospota na YouTubu je izjemen uspeh požela tudi Željkova koreografija na TikToku. "Lastne izkušnje mi govorijo, da so vse stvari, povezane z družbenimi omrežji, zelo nepredvidljive. Tako je bilo tudi, ko sem ustvarjal "pohofercenimove" – nikoli ne veš. Po mojih ocenah je to odličen odziv, ki me je zelo presenetil in močno razveselil."
Kot omenjeno v samem začetku, več kot 300 jih je do danes že zaplesalo svoj "pohofercenimove", kar pri podjetju, ki ima v Sloveniji že 87 trgovin, z navdušenjem pozdravljajo. "Ples povezujemo z zabavo, sproščenostjo in povezovanjem. Pri HOFERju smo ponosni, da je naša rap scena zaživela tudi na platformi TikTok, ki zagotovo velja za eno najbolj priljubljenih ta hip. Še posebej pa nas veseli, da smo na noge spravili različne generacije – vse od otrok do družin, naše plesne gibe pa so posnemali tudi številni znani obrazi," so komentirali svoj uspeh.
Uspeh povezuje in ustvarja nova gibanja
Lepo je živeti v svetu, kjer vsi lahko zaživijo, kot si želijo, a še lepše je, če veste, da na tem svetu niste sami. Glasba in ples sta že od nekdaj povezovala in osrečevala ljudi. Zakaj se torej ne bi pridružili novemu gibanju, zaradi katerega ne boste samo prepevali najboljših rim, ampak ob njih tudi plesali, se zabavali in sodelovali.
Sponzorirana objava