Slovenija je v času epidemije koronavirusa za več tednov praktično obstala, vsak izmed nas pa je imel doma končno več časa, ki smo si ga od nekdaj želeli. Tako nismo imeli več izgovorov, da končno poskusimo vse tisto, kar smo vedno znova odrivali v prihodnost, Lado Bizovičar pa se je očitno odločil, da je čas, da preizkusi nov videz: brke. V preteklosti je vedno nasmejani igralec že presenetil z objavo gole fotografije na družbenih omrežjih, ki jo je objavil na svetovni dan seksa in se kar sam oklical za seks simbol, ne smemo pa pozabiti trenutka, ko ga je Branko Čakarmiš delno pobril kar na odru šova Slovenija ima talent. Lasje so zrasli nazaj, med karanteno pa so Bizovičarju zrasli tudi brki, ki jih je premierno pokazal na snemanju oglasa za priljubljene trgovine HOFER, v katerem pa se poleg Lada pojavi še en znan obraz. Vsi ljubitelji šova Ljubezen po domače boste zagotovo prepoznali Marka Posavca, ki je na koncu sezone strl Darjino srce. Tudi slednji pa se predstavlja v povsem drugačni vlogi, saj je tokrat obul baletne čeveljce. Tega preprosto ne smete zamuditi.
Omenjeni oglas pa nista oplemenitila le Lado Bizovičar in Marko Posavec, temveč tudi drugi sivobradi baletniki na zabavi, kjer ni manjkalo sončnih očal, kap, nakita, drznih outfitov in številnih drznih nastopov. Zagotovo najbolj odbit videospot, ki smo ga videli v zadnjem času, tako pušča za sabo monotonost preteklih tednov in je odlična uvertura v poletje, v katerem bomo končno lahko zaživeli, kot smo sanjali ves ta čas.
Da je to dober slogan, po katerem se lahko zgledujemo, se zavedajo tudi pri Hoferju, ki nas pozivajo, da zaživimo, kot želimo – po HOFER ceni. Le kaj je namreč lepšega kot cena, ki je vedno najboljša in dostopna – HOFER cena, ki omogoča izbiro izdelkov najboljše kakovosti ter najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Poenotena arhitektura trgovin HOFER vam bo skrajšala čas iskanja in vas hitreje privedla na najbolj vročo zabavo poletja, notranja oprema in razporeditev trgovine pa ne omogočajo le prijetnejše nakupne izkušnje, temveč tudi opazne prihranke. Izdelki so na police postavljeni premišljeno z namenom prihranka časa, vzpostavljen pa imajo tudi sistem učinkovitih črtnih kod in dovršenih čitalcev, kar omogoča hitro in enostavno obdelavo nakupa.
Več kot 80 % stalne ponudbe v trgovinah HOFER predstavljajo njihove ekskluzivne blagovne znamke, pri oblikovanju tovrstnih izdelkov pa sodelujejo z izbranimi lokalnimi in tudi tujimi dobavitelji, kjer imajo nadzor nad celotnim proizvodnim procesom, saj so prepričani, da je vložek v kakovost najboljša investicija. Z njimi zagotavljajo najvišje standarde kakovosti. Poleg tega se v trgovinah Hogrr ne poslužujejo kartic zvestobe, zbiranja točk ali nalepk – vse ugodnosti iz ponudbe so v enaki meri in po najboljši HOFER CENI dostopne čisto vsakemu kupcu. Omenjeni videospot si oglejte TUKAJ.
Sponzorirana vsebina