Zadovoljna.si
Videospot je zelo hitro osvojil Slovenijo.

Novice

Lado Bizovičar v glavni vlogi gibanja, ki je zajelo Slovenijo

S.V.
03. 12. 2020 10.39
0

Videospot, v katerem ima Lado Bizovičar glavno vlogo, je zagotovo ena najbolj vročih tem leta 2020. Povezal je vso Slovenijo, najrazličnejše generacije, ki z zapomljivimi rimami spodbujajo k življenjskemu slogu, ki dovoljuje, da smo to, kar smo.

Novo gibanje s sloganom "Zaživite, kot želite", ki je obnorelo Slovenijo, se je začelo z videospotom in kampanjo, v kateri imajo glavno vlogo Lado Bizovičar in njegovi izstopajoči brki. "Brki! Brki so ključni element wannabe traperja! Ampak srbijo! Koliko ur odrekanja britvici in koliko srbečice po obrazu. Vse za … lepoto? In natikači … Zakaj morajo nekateri raperji nositi šlape na štumfe v vseh letnih časih? Mogoče bi pa moral biti pop idol ali pa roker … Hm ..."

Pri projektu so sodelovali tudi številni znani obrazi, kot so Marko Posavec, prepoznaven obraz šova Ljubezen po domače, glasbenik Nipke, Damjan Jovič v vlogi producenta, stilistka Metka Albreht, koreograf Željko Božič, Jure Karas, ki je zaslužen za spevne rime, pod režijo pa se je podpisal Mark Pirc. S svojim navdihom in rimami pa ste lahko sodelovali tudi vi.

Videospot in s tem celotna kampanja HOFER SCENA se je pojavila na začetku junija in zelo hitro osvojila Slovenijo. Kampanja pooseblja spontanost, sproščenost, mladostnost in emotivno povezanost z občinstvom. "Pri Hoferju smo se s kampanjo želeli otresti predsodkov in omejitev, ki so nam jih pripisali skozi leta. Sporočilo smo prenesli tudi na druga področja našega delovanja; zagotovo ste že zasledili našo sproščeno komunikacijo na družbenih omrežjih. Veseli nas, da je javnost HOFER SCENO pozdravila z navdušenjem, prav tako nas navdušuje, da so danes že dobro znane rime sprejele različne generacije. Vsem obljubljamo, da se bomo še naprej trudili, da naše trgovine ostanejo stičišče najboljše kakovosti po najboljši ceni, kjer se vsakdo počuti dobrodošel." 

Zaživite, kot želite 

HOFER SCENA ni le oglas, temveč gibanje, ki spodbuja, da lahko živiš, kot si želiš. Z vključevanjem publike so to miselnost širili med številne generacije. V zgodnjem jesenskem valu je plesni natečaj s priznanim slovenskim koreografom Željkom Božičem dosegel več kot 370 sodelujočih. Ja, vsi ti so oddali svoje videe, in izvirnosti pri izvajanju "HOFER muva" ni zmanjkalo. Hoferjev plesni izziv je postal pravi hit, saj je na Tik Toku postal tako viralen, da si je videe na to temo ogledala že skoraj polovica Slovenije.

Željko Božič in Lado Bizovičar
Željko Božič in Lado BizovičarFOTO: Arhiv ponudnika

Spevne rime so postale pravi hit 

Videospot je postal pravi hit, spevne rime pa so odmevale pri različnih generacijah, kar je opazil tudi Lado Bizovičar. "Vsak dan slišim kakšno novo rimo v ritmu PHC rapa! Nisem si niti predstavljal, da ima toliko ljudi pesniški talent. In to od otrok na ulici do upokojenk v vrsti za pošto, ki se vije skozi naselje! Pred tednom dni mi je taksist odrepal celo besedilo! Originalno! In potem je začel dodajati kitice. Se ne pritožujem, samo zapisujem!" Rekordno je bilo tudi število rim, ki so jih zapisali navdušenci HOFER (S)CENE. Rime, za katere so dobili navdih v sloganu "Zaživite, kot želite", so lahko oddali vse do 25. novembra. V natečaju se je zbralo več kot 2200 navdušujočih rim. Navdušujoči pa so tudi rezultati HOFER SCENA televizijskega oglasa, ki je svojo premiero doživel v osrednji informativni oddaji na POP TV. Zabeleženi so rekordni rezultati opaznosti (meritve Valicona pred kampanjo in po njej). Pesem iz videospota gre hitro v uho in je postala pravi hit. Bili so tudi številni pozitivni odzivi, telefoni so zvonili v ritmih HOFER SCENE, za vse navdušence so namreč pripravili možnost, da melodijo nastavijo za zvonjenje telefona. Nove rekorde je prinesla tudi jesen: HOFER SCENA je na YouTubovem kanalu presegla magično mejo 1 milijon ogledov. 

Sponzorirana vsebina

ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 604