Kako bi se predstavila tistim, ki za vaju oziroma za vajine izdelke še niso slišali?
S: Nelipot je slovenska blagovna znamka naravnih, ročno izdelanih dezodorantnih krem. Zaradi svoje naravne sestave poskrbi, da se tekom dneva ne srečate z neprijetnim telesnim vonjem, ki nastane kot posledica potenja, hkrati pa zmanjšuje vlažnost v predelu podpazduh. Najboljša lastnost najinih dezodoratnih krem je, da zares poskrbijo za odsotnost vonja, četudi ne nosimo najboljši tkanin kak dan ali pa smo v zares stresni situaciji (sestanek, izpit, razgovor, tudi čez porod se je že izkazala.
Kakšni so bili začetki naravne kozmetike Nelipot, kako se je sama ideja sploh porodila?
T: Ideja se je porodila kot posledica več življenjskih okoliščin, ki so botrovale temu, da sva se začela bolj zavedati pomembnosti zdravega načina življenja ter izvora in sestave izdelkov, ki jih uporabljamo v vsakdanjem življenju. Ravno ti so tisti, ki tekom let na nas pustijo največ sledi.
Menda ima ime znamke tudi poseben pomen?
S: Sama beseda Nelipot je ameriškega izvora in v dobesednem prevodu pomeni nekoga, ki hodi naokoli bosonog. Nama se je zdela simpatična povezava z najino zgodbo, saj sva se v trenutku, ko sva se odločala za ta korak na tem področju počutila, kot da se podajava na pot bosonoga, le z učinkovitim produktom in veliko volje.
T: Poleg tega pa lepo povzema tudi sporočilnost najinih izdelkov, če ji odvzamemo črki l in i. Dobimo “ne pot“, torej za potenje oziroma neprijeten telesni vonj vam z naravnimi dezodorantnimi kremami Nelipot ni potrebno več skrbeti.
Naravna kozmetika je po svetu v zadnjih letih postala zelo priljubljena, kako pa je pri nas?
T: Vsekakor je to trend, ki se širi. Potrošniki smo bolj osveščeni, informacije o vsem so nam na dosegu roke, vse lahko hitro preverimo. V porastu je tudi osveščenost glede negativnih vplivov, ki jih vsakodnevne dejavnosti puščajo na nas in iz tega razloga nas vse več pogleda kaj kupi, kako je to sestavljeno, kaj vsebuje. In prav je tako.
S: Predvsem je pomembno, da se zavedamo, da ne potrebujemo nešteto različnih vrst izdelkov, vendar da najdemo nekaj svojih najljubših in jih uporabljamo. Z naravno kozmetiko pa ne dosežemo le zdravju prijaznejše izbire, pač pa tudi, da so roki trajanja krajši, mi uporabniki pa vestnejši pri njihovi uporabi.
Se vama zdi, da se ljudje dovolj zavedajo tega kaj dajejo nase in posledično tudi vase?
T: Odvisno. Nekateri so zelo osveščeni, drugi spet manj, splošno pa se mi zdi, da vsi premalo razmišljamo, kako vsakodnevne rutine vplivajo na nas.
Kako se vajini deodoranti razlikujejo od drugih?
S: Največja prednost najinih krem je, da so zares naravne in sestavljene iz najkvalitetnejših sestavin. Uporabljava organska eterična olja in organsko kokosovo maslo, vse sestavine so preverjenega izvora, v skladu z zakonodajo. Ne uporabljava nobenih aluminijevih spojin, stabilizatorjev ali podaljševalcev trajnosti, saj je krema zaradi samih sestavin naravno zelo stabilna in učinkovita.
Kako pa poteka sam proces izdelave izdelka od ideje do končnega izdelka?
S: Proces je pester. Spoznavanje zakonitosti kozmetologije, spoznavanje sestavin in njihovih učinkovin, preizkušanje na sebi, družini in prijateljih; neuspešni poizkusi, ki ti lahko skoraj vzamejo pogum za nadaljevanje.
T: Do vseh administrativnih korakov, spoznavanja posebnosti področja kozmetike, razgovorov s strokovnjaki, iskanje ustreznih poslovnih partnerjev in dobaviteljev, potem oblikovanje blagovne znamke in njena zaščita, iskanje primernega prostora za proizvodnjo, vstop na trg….zares je potrebno veliko časa in truda, nama je vzelo več kot leto dni priprav, vendar, kot se je sedaj izkazalo…vsekakor prava odločitev.
V vajini ponudbi so zaenkrat dezodoranti, pa imata namen ponudbo v prihodnosti še razširiti, dodati tudi druge izdelke?
S: Imava že kar nekaj idej, ki jih preizkušava. Vse, kar si zamisliva, namreč zelo dolgo preizkušava najprej na sebi, potem na družini in na koncu še na prijateljih. Najina najzvestejše testne skupine. Ko oni odobrijo, greva naprej.
T: Če bo odobreno z njihove strani, gre potem še k strokovnjakinji za oceno varnosti kozmetičnih izdelkov in v začetku leta 2017 na trg.
Kakšni so vajini načrti za prihodnost?
T: Želiva si, da Nelipot raste, razširi ponudbo naravni izdelkov ter pogleda čez slovenske meje.
S: Vsekakor imava zelo veliko idej, tako produktnih, kot poslovnih. Želiva in stremiva v prihodnost vsak dan, ko sva v procesu dela in se pogovarjava. Sedaj sva dobila odlično priložnost, zagon in potrditev, da to tudi uresničiva.
KOMENTARJI (1)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV