Lidl Slovenija in Tomaž Kavčič tudi v tem letu nadaljujeta uspešno sodelovanje. Tokrat je Lidl Slovenija kuharskemu mojstru zaupal novo, zelo odgovorno nalogo, saj se mu je v kuhinji pridružila radovedna deklica Ema, ki s svojo otroško razigranostjo in zvedavostjo v Lidlovo kuharsko ustvarjanje vnaša povsem novo energijo, željo po učenju in kanček navihanosti.
Tomaž nam bo skupaj z Emo sporočal, da je kuhanje lahko otročje lahko, predvsem pa da je povezovalni element in užitek celotne družine. Kupci bodo njuno kuharsko odkrivanje lahko spremljali čez celo leto, prve vsebine bodo predstavljene že v februarju.
Tomaž po novem v vlogi kuharskega mentorja
Po večletnem uspešnem skupnem ustvarjanju, ki je na slovenski sceni ustvarilo mnogo prepoznavnih in uporabnih kuharskih projektov, Lidl Slovenijain Tomaž Kavčič tudi v tem letu nadaljujeta z edinstvenim sodelovanjem. Kuharski mojster bo nadaljeval z ustvarjanjem navdiha polnih receptov, ki se jih bodo kupci lahko razveselili vsak teden. Vstopil pa je tudi v povsem novo vlogo mentorja kuhanja, ki želi nagovoriti starše, naj k ustvarjanju v kuhinji povabijo tudi svoje otroke. Za spodbudo bo poskrbela Ema, ki bo pomagala vzbuditi ljubezen do priprave hrane tudi pri mlajših, predvsem pa jih povabiti v svet spoznavanja preprostih in kakovostnih sestavin, postopkov in tehnik kuhanja ter prepričati, da je kuhanje lahko odlična družinska zabava.
Tomaž je nad novo vlogo navdušen: »Res se mi zdi prav, da starši otroke povabijo v kuhinjo in tako na mlajše generacije prenašajo kuharsko znanje in tudi družinske recepte. Kuhinja je srce vsake družine, ki nas vse združi, v njej se delijo izkušnje, za mizo, ob hrani se razvijajo pomembne debate, ustvarjajo spomini. Seveda je izredno pomembno tudi, da otroci spoznavajo raznolikost sestavin, njihove specifike, sezonsko naravnanost, kazalce kakovosti in hkrati osvajajo kuharske tehnike in znanja, ki ustvarjajo zdravo popotnico za njihovo življenje. Z velikim veseljem bom z Emo in vsemi njenimi vrstniki delil moje kuharske nasvete inprepričan sem, da se bomo ob tem tudi dobro zabavali.«
Navdihe za kuharske recepte, napotke, trike in tudi kake kuharske skrivnosti nam bosta Tomaž in Ema razkrivala vsak teden v televizijskih spotih, v Lidlovih prodajnih letakih ter seveda na Lidlovi spletni strani www.lidl.si, kjer bo zaživel njun kotiček z redno nadgrajujočo se zbirko kuharskih skrivnosti. Tomaž bo občasno presenetil tudi s kako priložnostno zbirko receptov, verjamemo pa, da se bo mu kmalu s svojimi otročje lahkimi recepti pridružila tudi Ema.
Skupne vrednote Tomaža in Lidla Slovenija
Odlično sodelovanje Tomaž Kavčiča in Lidla Slovenije sloni na skupnih vrednotah. Tako za Tomaža kot tudi za Lidl Slovenije je svežina eden glavnih temeljev. V Lidlu Slovenija si nenehno prizadevajo, da so njihove transportne poti čim krajše, da izdelki v najkrajšem času prispejo na prodajne police in kupce pričakajo le sveži izdelki.
»S Tomažem se odlično ujamemo. Najbrž zato, ker tako mi pri poslovnem delovanju kot tudi Tomaž pri kuharskem ustvarjanju sledimo istim vrednotam: navdihuje nas kakovost, enostavnost in svežina po dostopni ceni, navdihujejo nas slovenski pridelki, najbolj pa nas navdihujete vi, ljudje. Prepričan sem, da bosta Tomaž in Ema letos navdihnila vse nas,« je povedal Andrej Vouk, direktor nabave v Lidl Slovenija.
Naročnik oglasa je Lidl Slovenija.
UIVsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.