Priljubljeni BOSS slovi po moških oblekah, ki so sešite z natančnostjo ter delujejo uglajeno in dovršeno. Poslovni slog zaznamujejo edinstveni kroji in materiali, ki zadovoljujejo najvišje kakovostne standarde. Poleg poslovnih oblačil ponujajo tudi klasična oblačila, oblačila za sproščen videz ter večerna oblačila, obutev in modne dodatke.
Tudi v jesensko-zimski kampanji nadaljujejo sodelovanje s priljubljenimi svetovnimi zvezdniki : vrhunsko manekenko in zvezdnico resničnostnega šova Kendall Jenner, mednarodno TikTok zvezdo Khaby Lame, italijanskim teniškim igralcem Matteo Berrettinijem, ameriškim reparjem Future, nemško tekačico Alice Schmidt, korejskim igralcem in pevcem Lee Min-ho, ter britanskim bokserjem Anthony Joshua.
Prvič v zgodovini pa se je BOSS kampanji jesen/zima 22 pridružila tudi legendarna britanska manekenka Naomi Campbell.
Blagovna znamka HUGO ostaja zvesta svojemu konceptu drzne mode, ponuja pa kakovostne modne kose ženskih in moških oblačil, obutve in modnih dodatkov. Namenjena je vsem tistim, ki si upajo izstopati in sami pišejo pravila svojega stila.
Z novo kampanjo HUGO ohranja energijo, ki jo je prebudila preobrazba blagovne znamke v začetku leta. Korejsko-ameriški raper Big Matthew in gvajansko-ameriški raper Saint Jhn sta se kot ambasadorja blagovne znamke predstavila že januarja, v kampanji jesen/zima pa se jima je pridružila še nova ambasadorka, ameriška manekenka in pevka Selah Marley.
Blagovni znamki BOSS in HUGO sta namenjeni vsem, ki prisegajo na vsestranske modne kose, ki jih odlikuje kakovost in brezčasnost.
Naročnik oglasa je Magistrat International