Zadovoljna.si
image (28)

Novice

/ Oglas

Okus po domu in slovenski olimpijci

P.R.
12. 08. 2016 08.10
0

Kaj vrhunske športnike pomirja ter hkrati navdihuje pred največjimi tekmovanji? Filmček Okus po domu ponuja intimen vpogled v misli in trening štirih slovenskih olimpijcev.

Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn – novega sponzorskega partnerja olimpijske reprezentance Slovenije – je v tednu pred pričetkom olimpijskih iger  v Riu na digitalnih kanalih lansirala dobre štiri minute dolg video, ki prikazuje vzporedne zgodbe štirih slovenskih olimpijcev v zadnjih dneh priprav na olimpijske igre. Glavni junaki mini dokumentarnega filmčka Okus po domu so vodilni plavalec zadnjih let Damir Dugonjić, naša najboljša telovadka Teja Belak, najhitrejša Slovenka Maja Mihalinec in slovenski rekorder na 400 metrov Luka Janežič, ki skupaj s trenerji (Matijo Medveškom, Andrejem Mavričem, Srdjanom Djordjevićem in Rokom Predaničem) ponudijo intimen vpogled v trening vrhunskih športnikov v domačem okolju: v domači dvorani, bazenu oz. atletskem stadionu.

Domače okolje in rituali

"Pred tekmo grem na stadion, kjer se je vse skupaj začelo, to mi da še dodatno samozavest," je v filmčku povedal Luka Janežič, izjemno perspektiven 20-letni atlet, slovenski rekorder in eden najhitrejših tekmovalcev v teku na 400 metrov v Evropi, za katerega so bile olimpijske igre v Riu – tako kot za Majo Mihalinec in Tejo Belak - prve v karieri.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Filmček, ki med drugim vključuje pristne pogovore med trenerjem in športnikom ter atraktivne kadre treninga (tudi s kamero pod vodo), je v okviru Facebook profila olimpijske reprezentance Slovenije zbral že prek 100.000 ogledov. Pripravljeni so bili tudi posamezni, krajši minutni filmčki posameznega športnika, ki so bili lansirani v dneh pred njihovimi nastopi.

Okus po zlatu

Komunikacijska zgodba se nadaljuje tudi med samimi olimpijskimi igrami na digitalnih kanalih; v okviru Facebook profila se objavljajo fotografije športnikov z noto Okus po domu (tudi v Riu), vzporedno je – kot prva izmed sponzorskih blagovnih znamk – aktivna na Snapchat profilu olimpijske reprezentance Slovenije, v primeru medalj pa so pripravljene posebne animacije, kjer se tradicionalna embalaža Alpskega mleka spremeni v barvo kolajne. V čast zlati judoistki Tini Trstenjak se je tako obarvala v zlato barvo s pripisom Okus po zlatu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 658