Zabava, ples, glasba, vici in smešni posnetki zaznamujejo ta družbeni medij, ki je zares hitro zasvojil mlajše generacije. Če ga morda še ne poznate dobro, Tik Tok temelji na deljenju videoposnetkov. Omogoča, da si ustvarimo profil, snemamo kratke zabavne videe, ki jih lahko na enostaven način urejamo in dodajamo posebne učinke. Lahko sledimo prijateljem, tako kot tudi oni nam, všečkamo posnetke in jih komentiramo. Tik Tok je zagotovo najbolj zabavna aplikacija do zdaj.
Letošnji plesni in glasbeni hiti Tik Toka
Glasba, ki se je pojavila v aplikaciji, je s svojo popularnostjo med mladimi postala pravi hit. Zasloveli so glasbeniki, ki jih sicer ne bi niti poznali. Njihovo glasbo pa zaradi viralnosti posluša ves svet – in ne le na platformi Tik Tok, ampak tudi na radiu. Zagotovo vam je poznana Savage Love (Jawsh 685, Jason Derulo), na katero migamo z boki in izmenično dvigujemo roki, pa Jerusalema (Master KG, Nomcebo Zikode) in melodična Watermelon Sugar (Harry Styles).
Slovenski influencerji Tik Toka
Tako kot poznamo Instagramove in Facebookove influencerje, ima svoje tudi priljubljeni Tik Tok. O tem, kako dosegati številčne oglede in kaj je skrivnost uspešne objave, smo se pogovarjali z Žigom Kukovičem (@kuxala), ki ima danes že več kot 127 tisoč sledilcev.
Zakaj si začel objavljati na Tik Toku in kaj najraje objavljaš?
Na Tik Toku sem začel objavljati prvi dan, ko sem si aplikacijo naložil na telefon. To je bilo julija 2019. Na Instagramu sem zasledil, da veliko ljudi, ki jih spremljam, govori o tej aplikaciji, in ko sem si jo naložil in začel brskati po njej, sem opazil, da je to odlična platforma tudi za komedijo in komične skeče – to pa je nekaj, s čimer se že od nekdaj želim ukvarjati. Zato na svojem profilu objavljam izključno in samo komedijo, saj se želim pokazati Sloveniji v tej luči.
Ali te misel na to, da te gleda kar velik del mlade populacije v Sloveniji in po svetu, kaj obremenjuje?
Zagotovo imam pri vsaki objavi zadržke (sploh pa sem jih imel na začetku) oziroma kakšno šalo obrnem drugače, kot bi jo drugje. In vsak dan se zavedam, da me spremlja tudi mlajša populacija, čeprav sem za marsikoga ustvarjalec, ki hodi po robu.
Kako dosegaš tako številčne oglede videov?
Zdi se mi, da vse skupaj izhaja iz želje, kako močna je tvoja želja. In moja želja, da bom ustvaril dobro vsebino, je ekstremno močna, zato sem verjetno med slovenskimi ustvarjalcev Tik Toka človek, ki je porabil največ časa za svoje videe. Od začetka je mrgolelo idej za posnetke, ker sem imel v sebi ogromno kreative in nisem našel platforme oziroma smeri, kam vse to prenesti. Aplikacijo sem imel takoj v malem prstu, če se je čez dan zgodilo karkoli, da bi lahko uporabil za video, so mi možgani hitro delovali v to smer, vsak večer pa sem si vzel še eno do dve uri, kjer sem preprosto razmišljal o idejah in izvedbi teh.
Kaj je skrivnost uspešne objave?
Mislim, da ima vsak ustvarjalec svoj recept. Videl sem že uspešno objavo na 101 način, tudi zaradi širine platforme Tik Tok in različnih žanrov na njej je težko definirati skrivnost uspešne objave. Nekomu bo preprosto ideja prišla v glavo, ko bo videl nekaj potencialnega v svojem življenju, nekdo pa se bo moral za svojo idejo poglobiti vase, ker mu takšen način pridobivanja idej bolj odgovarja. Brez dvoma pa veliko štejejo originalnost, pristnost in osnove, kot sta lepa svetloba in čist zvok.
Priložnost za mlade
Aplikacija Tik Tok daje mladim možnost razmišljanja zunaj ustaljenih okvirov, ustvarjalnosti in kreativnega izražanja. Tik Tok pa je odprl tudi nove možnosti sodelovanja z mladimi. Eden takih je projekt MTikTok Akademija, ki ga je pripravil Mercator.
Kristina Gregorc, direktorica sektorja digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju, pravi, da boste mladi z MTikTok Akademijo dobili priložnost, da zasijete in se izkažete. "V Mercatorju zdaj dajemo edinstveno možnost mladim, še neznanim talentom, da postanejo zvezde na Tik Toku. Na naši akademiji se bodo naučili, kako svojo videoustvarjalnost izraziti čim bolj originalno in učinkovito. Pod mentorstvom priznanih vplivnežev, kot so Žiga Kukovič (@kuxala), Robert Kladnik (@robert.kladnik) in Maks Levstek (@maks.i), bodo preizkusili svoje videozamisli in jih tudi uresničili." Vsi pa se boste morali prav zares potruditi, saj kot so nam zaupali, boste le najboljši lahko zasijali kot zvezde prihodnosti. "Izbrali bomo najboljše. Edino merilo bo kreativnost prijavljene vsebine, na akademiji pa bodo lahko svoje spretnosti, talente, svoje tehnike snemanja in montaže še izboljšali."
Z akademijo pa boste mladi lahko tudi zaslužili. Ja, prav ste prebrali, s svojimi objavami na Tik Toku boste lahko dobili plačilo. "Ne smemo prehitevati, najprej se je treba izkazati. Bistvo je, da bomo na akademiji učili, kako ustvariti videovsebine, ki pritegnejo širok krog ljudi na Tik Toku," poudarja Kristina Gregorc in dodaja, da je "ob prijavi treba dobro prebrati splošne pogoje, kjer so navedena pravila za sodelovanje, tudi za plačilo. Kot osnova za plačilo sta postavljeni minimalna in maksimalna meja števila ogledov. Ustvariti želimo torej tok novih, zabavnih, ustvarjalnih, zanimivih in gledanih videovsebin, zato verjamem, da vsi, ki so to prebrali, že hitijo s prijavo na MTikTok Akademijo."
Sponzorirana vsebina
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV