Raziskava je bila izvedena tudi v drugih evropskih državah, kar omogoča širši pogled na navijaške navade po vsej Evropi. Podatki so razkrili, da slovenski navijači večinoma spremljajo nogometne tekme doma v družbi prijateljev in družine, pri čemer Coca-Cola predstavlja pomemben del navijaške izkušnje zaradi svojih promocijskih aktivnosti in močne povezave blagovne znamke s športnimi dogodki.
Kar 83 % slovenskih navijačev priznava, da izvajajo različne rituale, da bi svoji ekipi prinesli srečo. Med najbolj priljubljenimi rituali so križanje prstov za srečo (50 %), gledanje tekme v družbi določenih oseb (29 %), gledanje tekme v osami (27 %), petje državne himne (27 %), gledanje tekme z določenega sedeža ali mesta, kot je na primer srečni stol (25 %), in nošenje srečnih oblačil (25 %).
Navijači verjamejo, da je med tekmo najprimernejši čas za izvajanje ritualov (52 %), medtem ko bi kar 57 % navijačev rituale izvajalo, če bi jih k temu pozvala njihova nogometna ekipa. Neverjetnih 61 % navijačev bi držalo prekrižane prste skozi celotno tekmo, če bi to pomagalo njihovi ekipi do zmage. 6 % vprašanih je odgovorilo, da so za srečo ekipi pripravljeni gledati celotno tekmo celo na kolenih; 17 % vprašanih pa za srečo zamižijo med izvajanjem prostih strelov. Ti rituali odražajo globoko strast in predanost slovenskih navijačev, ki verjamejo, da lahko z malimi dejanji prispevajo k uspehu svoje ekipe.
Med vsemi temi prizadevanji se zgodi čarovnija – "In zadel je gol!" Ta trenutek, ko verjameš v svojo ekipo in narediš vse, da bi zmagali, je neprecenljiv. Verjeti je magično.
Nedavna tekma je prinesla edinstveno priložnost za dobro pripravljeno slovensko nogometno reprezentanco, da se prebije v nadaljnje tekmovanje, in navijači po vsej državi so želeli prispevati svoj delež k uspehu. Navijaška mrzlica se je širila po ulicah, barih in domovih, kjer so se vsi pripravljali na spremljanje ene najpomembnejših tekem.
Coca-Cola, ki je raziskavo izvedla, poudarja pomembnost podpore in povezovanja med navijači ter njihov vpliv na moralo ekipe. S to raziskavo želimo osvetliti ne le statistične podatke, temveč tudi srčnost in predanost slovenskih navijačev, ki s svojimi rituali izražajo ljubezen do nogometa in svoje ekipe.
Naročnik oglasa je Coca-Cola.