Michelle Thev, Cruelty Free International CEO je poudarila Garnier je globalna blagovna znamka, ki jo vsi poznamo. Bilo je potrebnih mnogo mesecev, v katerih je Garnier skrbno pregledal vsakega dobavitelja in raziskal njegove vire in smo se tako popolnoma prepričali v izide in v spoštovanje CFI standardov.
Leaping Bunny program zahteva od blagovnih znamk, da forenzično preiščejo celotno svojo oskrbovalno verigo, vključno z vsemi surovinami in posamičnimi sestavinami za vse potencialne primere testiranja na živalih. Odobritev mora biti dana za vse gotove izdelke blagovne znamke – posamični izdelki ali artikli ne morejo biti odobreni izolirano.
Za Garnier je bil to primer pridobitve izjave od več kot 500 dobaviteljev, ki nabavljajo več kot 3.000 različnih sestavin iz vsega sveta. Veliko mesecev sta Garnier in Cruelty Free International delala skupaj, da bi preskrbela te dokaze in zagotovila, da lahko vsak izdelek iz Garnier globalnega portfelja uradno prikaže logo Cruelty Free International Leaping Bunny - univerzalno priznano oznako brez testiranja na živalih. Ta strogi proces je zagotovilo, da lahko potrošniki kupijo izdelke Garnier s polnim zaupanjem, vedoč, da izpolnjujejo stroge kriterije Leaping Bunnyja.
Adrien Koskas, predsednik globalne blagovne znamke Garnier Garnier je od leta 1989 posvečen svetu brez testiranja na živalih. Uradna odobritev s strani Cruelty Free International v okviru programa Leaping Bunny je prava prelomnica in je bila vedno pomemben del našega Green Beauty poslanstva. Danes je Garnier naredil še en zeleni korak k temu, da postane popolnoma posvečena, resnično trajnostna, pregledna blagovna znamka, ki vsem nam daje zeleno lepoto.
Leta 2020 je Garnier napovedal svojo pobudo Green Beauty kot popoln pristop k trajnosti in posvečenosti vrednotam, ki se zavzemajo za življenjsko okolje. Garnier Green Beauty strategija deluje na preobrazbi in napredku pristopa k lepoti, ki ima pozitiven vpliv na okolje. V ta proces je vključeno izobraževanje mladih in dviganje zavesti o družbeno odgovornih navadah, kot so recikliranje in ločevanje odpadkov. Green Beauty poslanstvo je, da te zelene navade zaživijo in da s tem na svoj način prispevajo k taki spremembi, ki bo imela pozitiven vpliv na naš planet in da navdahne druge velike družbe, da sledijo našemu vzoru.
Naročnik oglasa je Garnier.