Zadovoljna.si
Dvigovanje uteži - 1

Šport

Top vaje z utežmi, ki bi jih morala delati vsaka

J.V.
01. 03. 2022 13.52
1

Ženske se pogosto bojimo uteži, saj smo prepričane, da bomo zaradi njih na konvu videti kot tisti mišičasti moški, ki jih vidimo v fitnesu. A resnica je povsem drugačna in uteži so ključnega pomena, če želimo preoblikovati telo in shujšati.

Z dvigovanjem težkih uteži boste pokurile več kalorij med vadbo, obenem pa pospešile bazalni metabolični indeks (BMR), za katerega velja: višji je, boljše je. To so namreč kalorije, ki jih telo porabi za to, da ohranja vse pomembne življenjske funkcije, ko popolnoma mirujemo. Izberite uteži, ki jih lahko dvignete od 8 do 15-krat. Ko boste končale z zadnjo ponovitvijo, bi morale biti na koncu z močmi. Če 15 ponovitev opravite z lahkoto, potem potrebujete težje uteži.

Kako veliko vlogo imajo, poudarja tudi osebna trenerka in priljubljena vplivnica Petra Parovel. »Ne zanemarjajte pomena uteži,« pravi in dodaja, da če doma nimate uteži, si lahko pomagate tudi z drugimi predmeti. »Utež da mišici vedeti, da je prešibka in ko z njimi delamo določene vaje, se v mišicah naredijo mini, mini, mini poškodbe in zaradi tega se potem mišica oblikuje.«

V spodnjem videu predstavlja vaje z utežmi, ki jih lahko vključite v vsak trening ali pa naredite trening samo iz teh vaj in jih ponovite 5-krat ali 6-krat. Seveda pa se pred samim izvajanjem vaj ne pozabite tudi ogreti. 

S Petro bomo migale dva meseca, na Zadovoljna.si pa si boste lahko vsak teden ogledale nov videoposnetek z drugim sklopom vaj.

Petra Parovel: 5 top vaj za čvrsto zadnjico
Preberi še
Petra Parovel: 5 top vaj za čvrsto zadnjico
5 vaj, ki jih lahko delate doma za raven trebuh
Preberi še
5 vaj, ki jih lahko delate doma za raven trebuh
S temi vajami se boste znebile mlahavih rok
Preberi še
S temi vajami se boste znebile mlahavih rok
Tri vrhunske vaje za intenziven 12-minutni trening
Preberi še
Tri vrhunske vaje za intenziven 12-minutni trening
Vadba z elastiko, s katero boste okrepile vse mišice telesa
Preberi še
Vadba z elastiko, s katero boste okrepile vse mišice telesa
5 vaj, za katere ne potrebujete pripomočkov
Preberi še
5 vaj, za katere ne potrebujete pripomočkov
To so najboljše vaje za spodnji del telesa
Preberi še
To so najboljše vaje za spodnji del telesa

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV

Piškotki

To spletno mesto uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.

Omogoči uporabo piškotkov za ogled video vsebin, za boljše delovanje in napredno oglaševanje in si ob pregledu vsebin zagotovi optimalno uporabniško izkušnjo. S klikom na »Strinjam se« dovoljuješ vse namene obdelave. Posamezne namene pa lahko izbiraš in urejaš s klikom na »Nastavitve piškotkov«. Več o piškotkih lahko prebereš tukaj.


ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 324