Nekoliko bizarna tehnika spoznavanja novih ljudi in morebitnih partnerjev se navezuje na osebni vonj. Pheromone party ali v prevodu feromonska zabava je plod domišljije Američanke Judith Prays, ki je po propadli zvezi ugotovila, da je obsedena z vonjem nekdanjega partnerja.''Inspiracija je osebna izkušnja, vendar je podprta s strani znanstvenikov,'' je razložila Prayserjeva in dodala, da feromoni skrbijo za spolno privlačnost sesalcev, prav tako naj bi le-ti zagotavljali zdrave potomce.
Prva fermonska zabava se je odvila v New Yorku, udeležilo pa se je je 40 ljudi. Tam naj bi kar 12 oseb našlo partnerja ali prijatelja za druženje. 120 ljudi se je udeležilo druge tovrstne zabave, ki je potekala v Los Angelesu, točen podatek, koliko izmed njih je zabavo zapustilo v družbi, pa ni javno znan. Ker zabava temelji na vonju, pa njeni obiskovalci seveda ne smejo pozabiti na plastično vrečko, v kateri hranijo svojo majico. Po pravilih organizatorja naj bi šlo za belo bombažno majico, v kateri naj bi oseba prespala tri zaporedne noči pred zabavo. Vrečka se ob prihodu na zabavo odda osebju, ta pa jo označi z modro (moški) ali roza oznako (ženska), na kateri je zapisana tudi številka, ki si jo je treba zapomniti. Vrečke nato razporedijo po mizah in igra vonjav se začne. Če vam vonj vsebine vrečke odgovarja, se zglasite pri informacijskem pultu, kjer vas fotografirajo z izbrano vrečko in njeno številko, nato pa fotografijo projektirajo na platno. Lastnik številke ima tako proste roke – lahko pristopi ali ponudbo nevidno zavrne. Po koncu zabave nastale fotografije objavijo tudi na družbenem omrežju Facebook in jih ustrezno označijo, tako da se lahko najdejo tudi tisti, ki so zabavo zapustili predčasno ali projektirane fotografije na dogodku niso opazili.
Kljub inovativnemu načinu iskanja popolnega partnerja pa mnogi ostajajo skeptični. Obiskovalec feromonske zabave Will je povedal, da mu največ preglavic povzroča prav vonj plastične vrečke, saj zaradi njega ne more določiti vonja majice, medtem ko je Jessico zanimal predvsem psihološki vidik kombinacije vonja in privlačnosti. ''Ne vem, če te (vonj) lahko kamor koli pripelje, vendar ideja je dobra,'' je zaupala novinarki za angleško revijo o ženskah. Svoje mnenje je prispevala tudi Tara, ki v tovrstne vplive feromonov preprosto ne verjame, zabave pa se je udeležila predvsem zaradi nove izkušnje in radovednosti. ''Tukaj sem opazila nekaj simpatičnih fantov, vendar iskreno, raje bi jih ocenila po simpatičnem obrazu kot pa po vonju.''
Vonj ni zagotovilo za srečno razmerje
Praysova kljub svojim načelom še vedno opozarja, da ni zagotovljeno, da bomo v prijetnem vonju majice našli idealnega partnerja ali postavili temelje srečnega razmerja. Vonj je lahko tudi izhodišče za začetek sproščene komunikacije ali prijateljstva, vsekakor pa nas lahko preseneti. Tako v pozitivnem kot tudi negativnem smislu.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV