Idejni oče sodobne mobilne arhitekturne mojstrovine je Chanelov umetniški direktor Karel Lagerfeld v sodelovanju z enim izmed najboljših arhitektov na svetu Zaho Hadidom. Namen potujočega modnega muzeja je s pomočjo digitalne tehnologije modo približati vsakemu, ki si želi spoznati stare in nove Chanelove kreacije.
Ideja stara 50 let
Izhodiščna ideja za potujoči muzej je nastala že pred 50 leti, ko se je pri modni oblikovalki Coco Chanel porodila želja, da bi svoje dragocene stvaritve približala vsem ljudem po svetu. Luč sveta je paviljon ugledal v času, ki omogoča povezanost resničnega in virtualnega sveta ter komunikacije brez meja. Sodobno zasnovan paviljon bo potoval vse od Hongkonga, Tokia, do Azije, Rusije, po Evropi in Latinski Ameriki.
Virtualni svet mode
Sicer pa oblikovalci in sodelujoči pri projektu zatrjujejo, da gre za popolnoma novo stvaritev, ki je ni ustvaril še nihče na svetu. Živimo v 21. stoletju, času, ko brez digitalne tehnologije ne moremo preživeti. Zato je notranjost prestižnega svetlečega mobilnega paviljona opremljena z najnovejšo digitalno tehnologijo, ki bo predstavila modo na najbolj napreden, večdimenzionalen način, dostopen vsakomur. V prihodnosti morda lahko pričakujemo celo virtualne modne predstave in prenose v živo.
Sodoben muzej si lahko predstavljamo kot virtualni modni katalog, butik, v katerega lahko vstopimo in se skozi njega sprehodimo ter občudujemo oblačila prestižne modne znamke.
Nad Chanelovo stvaritvijo je bila navdušena tudi znana ameriška igralka Sarah Jessica Parker, ki je idejo povezanosti mode in arhitekture sprejela z navdušenjem.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV