Zadovoljna.si
Muslimanke so ogorčene.

Novice

Gola pod burko

Z.V.
11. 06. 2010 18.48
9

V muslimanskem svetu je završalo zaradi reklamnega videa, v katerem se zapeljiva lepotica najprej pojavi gola, nato se naliči, nadene seksi perilo, na koncu pa pokrije z burko. Muslimani to razumejo kot očitno provokacijo.

Muslimanke so ogorčene.
Muslimanke so ogorčene.FOTO: YouTube

Nemško modno podjetje Liaison Dangereuse, ki je znano in cenjeno po vsem svetu, se ukvarja predvsem z ženskim spodnjim perilom. Reklamni videospot za novo kolekcijo perila, ki je sicer nastal že lani, je pred kratkim močno razburil muslimanski svet.

Zadovoljna v svoji koži

Na posnetku se najprej pojavi lepa ženska, ki se tušira, seveda gola. Nato se obriše, pogleda v ogledalo in naliči oči. Na vrtoglavo visokih petah se sprehodi do spalnice, kjer iz predalnika vzame spodnje perilo. Nadene si nedrček in samostoječe nogavice. Ponovno se pogleda v ogledalo in zadovoljna sama s seboj odide. Do tu je scena povsem običajna, saj spominja na ritual, ki ga imajo vsak dan številne ženske po vsem svetu.

Najprej se je stuširala, nadela seksi perilo ...
Najprej se je stuširala, nadela seksi perilo ...FOTO: YouTube
Vrhunec pride na koncu

Zadnja scena pa da videospotu piko na i. Medtem ko se ženska, seksi in zapeljiva, približa oknu in si nadene burko, se pojavi nesporno in provokativni sporočilo: 'Sexiness for everyone. Everywhere', ali v prevodu 'Čutnost za vsakogar in kjer koli'. Za glasbeno podlago reklame, v kateri nastopa Miriam Wimmer, so avtorji izbrali orientalsko glasbo. Reklama se je pojavila v nemških kinematografih in številnih spletnih portalih pred kakšnim mesecem, šele pred kratkim pa je v islamskem svetu kar završalo. Še posebej je polemično razpravo na blogih podžgalo dejstvo, da so koncept senzualnosti povezali z burko, ki jo muslimanske ženske morajo obleči, da pokrijejo svoje telo.

Muslimanke so ogorčene

Na forumu muslimanskih žensk Muslimah Media Watch so se pojavili komentarji, da je muslimankam dovolj, da jih mediji prikazujejo na tak, zavajajoč način. Prepričane so, da reklama moške spodbuja, da ženske dojemajo kot seksualna bitja, zaradi česar jih ne dojemajo kot ljudi, temveč izključno kot objekt. Reklamo so pred kratkim odstranili z interneta, kljub temu vam jo ponujamo v ogled in presojo.

... naličila in pokrila z burko.
... naličila in pokrila z burko.FOTO: YouTube
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (9)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 658