Vedno posebni
Velike kozmetične hiše se običajno odločajo v svoje reklamne kampanje vključiti klasične lepotice z vitkimi telesi, ki s svojo lepoto verodostojno zastopajo blagovno znamko. Toda ne MAC. Njihova tradicija je, da izbirajo neobičajne ženske, kot so Lady Gaga, Nicki Minaj in Dita Von Teese. Vsaka od njih združuje kombinacijo moči, individualizma in, predvsem Gaga, grotesknosti. Nedavno so kot simbol njihove blagovne znamke izbrali starejši dami, ki vsekakor ne sodita v kalup običajnosti, Dame Edno in Iris Apfel. Ameriška kozmetična hiša tako ruši stereotipe, da sta glamur in lepota omejena le na mladost in ženstvenost.
Izbrali so mišičnjakinjo
Marsikdo se zgrozi ob pogledu na žensko mišičasto telo, celo bolj kot ob pogledu na izjemno vitko ali zelo debelo žensko. In če je na eni strani mišičasto moško telo zelo privlačno, naša kultura ravno ne podpira fizične moči pri ženski. Ravno zaradi te stigme je presenetljivo, da so pri MAC za predstavnico ličil izbrali bodybuilderko. Vendar pa ob imenu nove linije izdelkov 'Strenght' ali 'Moč', postane jasno, zakaj oglas krasi Jelena Abbou. Gre za 35-letno Američanko srbskega porekla, ki se je že v otroštvu preselila v ZDA in je svoje življenje posvetila bodybuildingu. Na fotografiji je oblečena v črno lateks obleko, ki je vsekakor ženstvena, njene mišičaste roke pa predstavljajo moč. Obraz je brezhibno naličen in ujet v dramatični pozi, kar je značilno za kampanje znane kozmetične hiše.
KOMENTARJI (2)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV