Zadovoljna.si
Vodstvo se je svojim strankam že opravičilo.
Novice

Ušlo mu je ...

Z.S.
10. 06. 2012 23.51
11

Luksuzna trgovina Harvey Nichols je s svojo zadnjo oglaševalsko kampanjo močno razburila javnost. Podoba na letakih prikazuje tako žensko kot moškega, ki sta malo potrebo opravila kar v svoja oblačila, omenjeni reklamni material pa je bil poslan na domače naslove mnogih elitnih strank. To pa ni prva drzna poteza luksuzne trgovine Harvey Nichols, čeprav mnogi menijo, da so tokrat šli čez mejo dobrega okusa. Poglejte fotografije in presodite.

Vodstvo se je svojim strankam že opravičilo.
Vodstvo se je svojim strankam že opravičilo.FOTO: Reuters
Javnost ogorčena

Letaki so bili namreč ustvarjeni za prihajajočo razprodajo, z njimi pa so želeli svojim strankam sporočiti, naj poskušajo zadržati svoje navdušenje in naj se hitro napotijo v njihovo trgovino. Nekaterim strankam se je ideja zdela posrečena, večini pa madeži urina niso prinesli nasmeha, temveč so svoje mnenje izrazili na družbenih omrežij. »Res, Harvey Nichols? Prav zares? Res rušite meje,« se je glasil eden izmed komentarjev na Twitterju. Drug uporabnik je zapisal: »Saj se šalite, kajne?« Ena izmed žensk je na provokativno oglasno kampanjo odgovorila z odločitvijo, da se razprodaje ne bo udeležila prav zaradi njihovega načina komuniciranja s svojimi strankami.

»To je najslabša oglasna kampanja,« se je glasil eden izmed komentarjev, ljudje pa so se po večini zgražali predvsem nad njihovim pogumom, da so si tovrstno oglasno sporočilo sploh upali poslati v javnost. Predstavnik za stike z javnostmi omenjene trgovine se je strankam opravičil z besedami, da je imel njihov slogan in reklamni material popolnoma drugačno sporočilo, in sicer naj bi prikazoval poletno razprodajo na zabaven, nekoliko drugačen in sodoben način. »Fotografije naših oglasov so bile računalniško obdelane,« je v bran podjetja povedal predstavnik in dodal, da so še pred začetkom kampanje temeljito raziskali trg in ugotovili, da je ta pripravljen na tovrstne oglase.
To ni prvi tovrsten oglas

To pa ni prva drzna poteza luksuzne trgovine Harvey Nichols. Decembra so javnost šokirali z oglasi, ki so prikazovali ženske, ki se v zgodnjih jutranjih urah vračajo z zabave, imajo razmazana ličila, neurejene lase in v rokah nosijo čevlje. Pot do doma so poimenovali kar 'walk of shame', kar bi lahko prevedli kot sramotno pot domov, izraz pa se uporablja predvsem v primerih, ko si ženska privošči avanturo, nato pa v zgodnjih jutranjih urah odide domov. Sporočilo oglasa naj bi bilo, da bo tovrstna 'sramotna pot' v njihovih oblačilih zagotovo bolj dostojanstvena in prijetna. Nad oglasom je bila razočarana predvsem ženska populacija, saj je njihovo sporočilo dojela kot izredno ponižujoče in neprimerno, medtem ko so se vodilni možje opravičevali, da oglas ne prikazuje ženske, ki se vrača iz avanture, temveč običajno sodobno žensko.

KOMENTARJI (11)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
zanimivo in drzno! Vsa cast za pogum. To bi lahko bil dvorezen mec... sicer pa itak vsi vemo, da je vsaka reklama dobra reklama... samo poglejte nasega stajerskega slavcka
Bolano
katastrofa
Povem vam če bo jutri lady gaga hodla s poscanim hlačim naokoli bo to največja moda....
prkajlanKmarija 11. 06. 2012 17.13
ne razumm kaj so hotl s to reklamo pokazat. kaj ma veze razprodaja z opravlanjem potrebe v hlače?
dandanes itak vse razburi ljudi
ti si to rešil z alkoholom :P pa si bolj na izi
Nekdo bo ob službo ..
Niti ne, takšna reklama, ki jo kasneje prepovejo ali samo nehajo predvajati v večini primerov seveda dvigne veliko prahu, ampak pa tudi pritegne zanimanje še širše publike, torej veliko ljudi tudi tako sliši za znamko. Takšna zvrsta oglaševanja oz t.i. anti-reklama je vse bolj popularna, rekorder v takšnih (v večini primerov prepovedanih oglasih) pa je United colors of benetton, katerih prodaja zagotovo ne pada.
to je zelo dobra reklamna poteza... verjemite da je dobro raziskano kako bo vplivala na prepoznavnost znamke...
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1066