Letaki so bili namreč ustvarjeni za prihajajočo razprodajo, z njimi pa so želeli svojim strankam sporočiti, naj poskušajo zadržati svoje navdušenje in naj se hitro napotijo v njihovo trgovino. Nekaterim strankam se je ideja zdela posrečena, večini pa madeži urina niso prinesli nasmeha, temveč so svoje mnenje izrazili na družbenih omrežij. »Res, Harvey Nichols? Prav zares? Res rušite meje,« se je glasil eden izmed komentarjev na Twitterju. Drug uporabnik je zapisal: »Saj se šalite, kajne?« Ena izmed žensk je na provokativno oglasno kampanjo odgovorila z odločitvijo, da se razprodaje ne bo udeležila prav zaradi njihovega načina komuniciranja s svojimi strankami.
To pa ni prva drzna poteza luksuzne trgovine Harvey Nichols. Decembra so javnost šokirali z oglasi, ki so prikazovali ženske, ki se v zgodnjih jutranjih urah vračajo z zabave, imajo razmazana ličila, neurejene lase in v rokah nosijo čevlje. Pot do doma so poimenovali kar 'walk of shame', kar bi lahko prevedli kot sramotno pot domov, izraz pa se uporablja predvsem v primerih, ko si ženska privošči avanturo, nato pa v zgodnjih jutranjih urah odide domov. Sporočilo oglasa naj bi bilo, da bo tovrstna 'sramotna pot' v njihovih oblačilih zagotovo bolj dostojanstvena in prijetna. Nad oglasom je bila razočarana predvsem ženska populacija, saj je njihovo sporočilo dojela kot izredno ponižujoče in neprimerno, medtem ko so se vodilni možje opravičevali, da oglas ne prikazuje ženske, ki se vrača iz avanture, temveč običajno sodobno žensko.
KOMENTARJI (11)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV