Zadovoljna.si
Ženske

Ne prezrite

Povezani v boju proti raku dojk

Z. T.
30. 09. 2010 18.55
1

Rak dojk je najpogostejši rak žensk v razvitem svetu in pri nas, samo v Sloveniji letno zboli okoli 1.100 žensk. V oktobru po vsem svetu potekajo akcije osveščanja o tej bolezni in podjetje Estee Lauder se je temu priključilo na prav poseben način.

Oktobra bo podjetje Estee Lauder začelo globalno kampanjo The Breast Cancer Awarenes Campaign 2010, s katero želi osveščati o raku dojke. Slogan kampanje je: Povežimo se. Komunicirajmo. Premagajmo. Preprečimo rak dojke, ena po ena ženska. Rožnata pentlja. Nosite jo. Delite jo.
Ženske
Ženske FOTO: iStockphoto

Rak dojke bo postal oddaljen spomin

Že leta 1992 je namreč Evelyn H. Lauder sprožila kampanjo in soustvarila rožnato pentljo, kot simbol boja proti raku na dojki. "Osemnajst let pozneje se je našemu poslanstvu pridružilo nešteto preživelih, podpornikov, politikov in znanih osebnosti. Naredili smo že zelo veliko, a je pred nami še vedno dolga pot. Še naprej bomo delali resnično razliko in z našimi skupnimi prizadevanji za večjo ozaveščenost in zbiranje sredstev za raziskave, tako bo rak dojke prav gotovo postal oddaljen spomin." Letošnja kampanja poudarja komunikacijo, saj spodbuja ženske in moške, da se povežejo z vsemi, ki jih poznajo in komunicirajo o pomenu zdravja dojk in zgodnjega odkrivanja raka dojke.

'Hodite na preglede dojk!'

Ambasadorka Estee Lauder BCA kampanje je svetovno znana igralka Elizabeth Hurley. "Obstaja veliko napačnih informacij o raku dojke. Moramo se povezati z vsako žensko, ki jo poznamo – naj bo to naša mati, babica, sestra, hči ali prijateljica. Ne smemo podcenjevati pomena komuniciranja z ženskami, opominjajmo jih na to, da morajo redno hoditi na preglede k svojemu zdravniku. Če so starejše od 40 let, morajo vsako leto opraviti tudi preiskavo z mamogramom. To je tako zelo pomembno. Nikakor ne odlašajte do prihodnjega leta,'' je ženske vsega sveta pozvala Hurleyjeva.

 

Pomagati čim več ženskam

Oktobra 2010 bo kampanja nagovorila dve milijardi ljudi v več kot 70 državah. Po vsem svetu bo prodajala posebej za to akcijo pripravljenih 20 Pink Ribbon izdelkov štirinajstih lepotnih blagovnih znamk Estee Lauder, dobiček od prodaje bodo prejela združenja za boj proti raku dojk. Na 11. obletnico kampanje bo osvetlila več kot 200 znamenitosti v rožnati barvi. Kampanja bo aktivirala več kot 40 zvezdnikov, politikov in drugih vplivnežev, ki bodo delovali kot ambasadorji akcije. Predvsem pa bo cilj kampanje ves čas v ospredju – pomagati rešiti življenje ženskam po vsem svetu. 

V okviru akcije bodo oktobra kozmetične hiše skupine Estee Lauder Companies skupaj s partnerji parfumerije Limoni in drogerije Müller ponudile naprodaj izdelke kolekcije Pink Ribbon. Celoten dobiček od prodaje izdelkov bodo donirali slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna.

KOMENTARJI (1)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
ISSN 2630-1679 © 2021, Zadovoljna.si, Vse pravice pridržane Verzija: 493