Zadovoljna.si
Ob postavnem 44-letniku sem se počutila, kot da sem edina ženska na sveta.

Osebna rast in odnosi

Žene na ‘pokvarjenih’ počitnicah

Brane Kastelic
27. 01. 2012 12.12

Jasen sončen dan se spreminja v čudovito jasno noč. Sedim pri oknu in globoko pod seboj opazujem luči evropskih mest. Let je miren, brez turbulenc. Jaz zelo nemirna. Več kot turbulentna. Moje tri prijateljice so vse bolj tihe, bližje, kot je brniško letališče. Tri četrt leta smo bile glasne, razposajene in zabavne, potem pa vse bolj tihe. Nenadni molk je napovedal zmago zloglasne slabe vesti. Viskiji, ki smo jih zvračale prvo polovico leta, je niso mogli pregnati. Bližje, kot smo bile domu, treznejše smo bile.

Za seboj smo imele divje in pokvarjene skupne samske počitnice.
Za seboj smo imele divje in pokvarjene skupne samske počitnice.FOTO:

Piko ‘duši’
"Mene duši … Samo pogledal me bo v oči, pa bo vedel. Jaz mu bom vse povedala, pa naj naredi, kar hoče," je nenadoma dejala Pika."Ne!!! Ne boš!!!" smo skoraj soglasno kriknile vse tri. "Si zmešana?" je dejala Jasna, Tanja pa dodala: "Ti nisi normalna!" "Ne bodi trapasta! Vse nas boš spravila v težave," sem dejala. Pika ni niti pomislila na to, da bi s svojim priznanjem sprožila neustavljivi plaz neznosnih pritiskov. Njen mož bi se o njenem priznanju pogovoril s svojimi tremi ‘sotrpini’, ti bi postali sumničavi in sprožili usklajeno kampanjo pritiskov na nas tri, vse štiri pa smo imele za seboj divje, ‘pokvarjene’ prve skupne samske počitnice po koncu srednje šole. Pa ravno Piko naj bi tako dušilo, da bi se rada spovedala. Kaj ji pa je? Že doma je možu, ki je precej starejši od nje, najbolj nezvesta. Naša superjoškata nenasitna Pika je že prvo noč naših samskih počitnic v Španiji dala mlademu črnolasemu Špancu z olivno poltjo, ki ji je za šankom ‘čiringita’, bara nad plažo, rekel, da še ni videl ženske s tako lepimi očmi. Medtem ko jo je gledal v veliki dojki, ki jih je imela več zunaj mikro obleke kot v njej.

Jasna je izginila s postavnim Brazilcem ...
Jasna je izginila s postavnim Brazilcem ... FOTO:

Diskretna Jasna

"Slabo vest imaš, ker prehitro daš, Pika,"’ ji je dejala Jasna.
"In kdo to pravi?" je zajedljivo odgovorila Pika. Tudi Jasna ni zvesta možu, vendar je veliko bolj diskretna kot Pika. Mislim, da še nam, svojim trem najboljšim prijateljicam, ne pove vsega. Kakšne počitnice! Nepozabne. Kljub zahrbtnim napadom slabe vesti sem se morala nasmehniti spominu na prvo popoldne na naši plaži, ko smo vse štiri druga za drugo slekle zgornje dele bikinijev. Kot bi imeli skrivnega komandanta so nenadoma vsi moški imeli na nosu sončna očala. Nič ni bolj zabavno kot izzivati in dražiti moške, obsedene z ženskimi prsmi. Moški in joški! Videti bi jih morali, od vitkih najstnikov do trebušastih dedkov, od sinov do njihovih očetov, ki so pasli oči po naših dojkah, ko smo vanje dolgo in ljubeče vtirale kremo za sončenje.

Štiripersna deteljica

Resnici na ljubo lahko malokdaj vidiš skupaj štiri tako dobre bejbe s tako velikimi joški, kot smo me štiri. Ko sva s Piko malo kasneje zgoraj brez igrali obalni tenis, sva pritegnili večje zanimanje, kot bi ga Federer in Nadal. Piki ima res ogromni dojki, ki sta med igro tako poskakovali in nihali, da sem pomislila, da se bosta ločili od njenega telesa. Moji sta valovili in drgetali … Zgoraj brez Obalna straža. V živo!
Dnevi so kljub temu minevali brez omembe vrednih dogodkov. Ko smo sredi počitnic dremavo obležale na večernem soncu, je bila Tanja tista, ki je nenadoma dejala: "Kam pa je izginila Jasna?" Pika, ki je bila spet vso noč pri Špancu, se je ozrla naokrog.

Brazilska privlačnost

"Prasička! Vedela sem, da mu bo dala. Že od prvega dne ga požira z očmi. Zdaj ga najbrž požira kako drugače," je dejala z zavistjo v glasu. Vedela sem, koga ima v mislih. Na malem odru pri šanku na plaži so proti večeru vsak dan nastopali trije temnopolti visoki mišičasti Brazilci, ki so plesali neki brazilski borilni ples kapuera. Zaradi potu na njihovih telesih, na katerih ni bilo niti grama maščobe, so bile njihove lepe bleščeče mišice videti še lepše. Vsak sončni večer se je okrog odra trlo posebej žensk, od mladih do starih. Njihovi nervozni smehljaji so izdajali njihove pokvarjene misli in nevihto med njihovimi nogami. Njihovi moški so bili v primerjavi s trojico nastopajočih videti kot podvrsta moških. Eden izmed njih je imel tudi lep obraz in lep nasmeh, velikokrat namenjen Jasni. Vedela sem, da je samo vprašanje časa, kdaj bo izginila. Z njim.

Superpotenca

Ko se je Jasna okrog enih popoldne vendarle pojavila v velikem udobnem stanovanju, ki smo ga najele, ni rekla nič. Ni ji bilo treba ničesar reči. Ko smo vse tri prikovale oči nanjo, se ji je čez obraz razlezel velik nasmeh.
"Dajmo, dajmo, povej, pripoveduj," je v imenu vseh treh zahtevala Pika. Na kratko: Sebastiao, kot je postavnemu plesalcu ime, ne zna nehat'. Seksala sta, brez omembe vrednih premorov, od sedmih do desetih zvečer, in potem, po kratki večerji, od polnoči do štirih zjutraj, in zatem, po zajtrku, od desetih do poldneva. Nikoli prej se Jasna, tako je trdila sama, ni tako dobro naseksala. Vse popoldne na plaži je prespala. Sebastiao je ni ignoriral, ko se je proti večeru pojavil na plaži. Nasprotno. Jasno smo do konca počitnic malokrat videle budno.

Tanja je bila obsedena s teniškim trenerjem Thorom. Na počitnicah je nisem veliko videla ...FOTO:

Tanja na tenisu (in penisu)

Zvečer, ponoči in opoldne je bila s svojim megapotentnim Brazilcem, popoldne je, hvala bogu, prespala na plaži, saj bi se drugače domov, k svojemu zelo ljubosumnemu možu, vrnila sumljivo bela. Piki je zaradi Jasninega odkritega druženja počil film. Vse njene zavore so odpovedale in odkrito se je vrgla v razvrat. Do konca počitnic je spala s še tremi tipi. Tanja, ki je po malem obsedena s tenisom, si je na začetku drugega tedna našla teniškega učitelja, postavnega visokega plavolasega Šveda Thora, s katerim je bila veliko na tenisu, precej več pa na penisu. Tudi njo sem bolj malo videla.

Oče in sin

In jaz? Tudi jaz sem se zagledala v moškega. Dan za dnem sem opazovala dva moška, med katerima je bilo najmanj 20 let razlike. Mlajši je imel okrog 10 let manj kot jaz, starejši okrog 10 let več kot jaz, ki jih imam 30. Oče in sin! Kako sta si bila podobna! Kako dobro se mora počutiti sin, ko vidi samega sebe čez dobrih dvajset let. Vedela sem, da me že od prvega dne opazujeta oba, čeprav sta bila oba očitno obsedena s športom. Ogromno sta plavala, se potapljala, deskala, igrala tenis … Konec prvega tedna se mi je približal oče, vprašal, ali sme prisesti, in ko sem prikimala, in – v slovenščini - dejal: "Ne razumite me narobe. Vidim, da nimate fanta. Samo poštar sem. Moj sin se je zaljubil v vas, vendar ima komaj osemnajst let in mu je nerodno, ker ste kakšno leto starejši od njega." "10 let, pa tudi … poročena sem," sem dejala in mu pokazala poročni prstan. "Oprostite," je dejal vidno presenečen in hotel oditi. "Meni si všeč ti, ne tvoj mladič, premlad je zame, " sem mu dejala. Nasmehnil se je in mi pokazal svojega. Poročni prstan. "Jaz sem prestar zate. 14 let imam več kot ti," je dejal.

Ob postavnem 44-letniku sem se počutila, kot da sem edina ženska na sveta.
Ob postavnem 44-letniku sem se počutila, kot da sem edina ženska na sveta. FOTO:

V paradižu

Nikoli mu ne bi prisodila 44 let. Bila sem presenečena, vendar mi je bil od blizu še bolj všeč. Tudi radovedna sem bila. Nikoli nisem spala z moškim, ki bi imel več kot 30 let, kolikor jih ima tudi moj mož. Po kratkem klepetu se je poslovil. Njegov sin je bil videti razočaran, vendar ne dolgo. Prihodnji dan je imel usta do ušes v družbi joškate vrstnice. Da ne bom ovinkarila in zavlačevala. Istega dne sem spala z njegovim očetom. In mislila, da sem v paradižu. Med romantično večerjo, med katero sem zaradi njegovih komplimentov imela občutek, da sem ne samo najlepša, ampak tudi edina ženska sveta, sem nenadoma začutila njegovo roko v svojem vlažnem mednožju. Presenečeno sem pogledala, vendar je nisem umaknila. Nasprotno. Hotela sem jo še in še, posebej potem ko mi je bilo nenadoma jasno, da mi bo prišlo,če hočem. Hotela sem. Kot sem mu potem hotela pod mizo vrniti milo za drago, posebej potem ko sem mu iz hlač res odrešila lepo debelo batino, ki se je postavila pokonci kot mlad vojak. Hitreje ko mi je roka drsela po megabatini, bolj sem si jo želela med nogama. To sem mu tudi povedala …

Ježa na klopci

Nekaj minut kasneje sem ga divje jezdila na klopci parka, kot bi ga imel samo on. Pojma nimam, kolikokrat mi je prišlo, vem pa, da sem bila v sedmih nebesih, ko me je začel polniti s semeni. Pa to je bil šele uvod. Ko sva končno prišla do postelje, me je počasi slačil in me medtem vsepovsod božal, poljubljal in mi šepetal komplimente. Samo najboljših se spomnim. Kako si lepa! Kako lepo kožo imaš! Kako lepo dišiš! Kako lepi in čvrsti sta tvoji dvojčici (ja, mojima joškama je rekel dvojčici), kako čudovito pič… imaš! Omenjeno je tudi tako nepopisno lepo lizal, da sem bila že čisto nora od orgazmov, prepričana, da ne morem doživeti še enega, ko me je dvignil in me potegnil na spet nabreklo batino. Čeprav sva divje porivala, sta njegovi roki ostali nežni in bili vsepovsod. Najbolj nepozabno mi je med porivanjem božal povsem odprto osramje …

Hiperprodukcija … orgazmov

Bila sem kot stroj za hiperprodukcijo orgazmov. In tako je bilo do konca počitnic vsak dan. Moje počitnice so se prehitro bližale koncu. On, kot mi je dejal, »živi na počitnicah«. Že deset let živi in dela (ne vem, kaj, je pa očitno bogat) v tem čudovitem vročem sončnem kraju, v katerem ga obiskujejo četrta žena, ki raje stalno živi v eni izmed evropskih metropol, in otroci iz štirih zakonov. Z nasmehom mi je priznal, da si je izmislil, da sem bila sinu všeč. "‘Za osemnajstletnike so tridesetletnice stare," je dejal. Hotela sem mu povedati, kdaj se vračam, pa je rekel, naj mu ne povem. "Življenje tvorijo prihodi in odhodi. Manj ko vemo o njih, bolje je," je dejal, malo preden mu je prišlo v moja usta. Odšla sem brez slovesa z okusom njegove sperme v ustih. Kaj naj še rečem? Počitnice so lahko zelo pokvarjene. Ženske, tudi poročene, prav tako. Vsaka na svoj način. Še kaj? Seveda – če te prime, da bi priznal(a) nezvestobo, se usedi in počakaj, da te mine.

Ob njem sem bila kot stroj za hiperprodukcijo orgazmov.
Ob njem sem bila kot stroj za hiperprodukcijo orgazmov.FOTO:

KOMENTARJI (0)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.