Ključna beseda / znamka

Bodo angelčki kmalu dobili nekaj več oblin?
Glavni pogoj, če želite delati kot model za spodnje perilo pri blagovni znamki Victoria's Secret, je izjemno vitka postava. A v ne tako daljni prihodnosti bi se lahko v spodnjem perilu te priljubljene blagovne znamke po modni brvi sprehajale tudi manekenke z nekaj več oblinami.

Z mastno hrano nad kilograme
Pogovarjali smo se s Stašo Grom, avtorico facebook strani Fit kuhinja. Na Fit kuhinji se tresejo ocvirki in sveti maslo. Jajca in slanina? Čokoladne torte brez moke in dodanega sladkorja? Da, vse to najdete na strani Fit kuhinja, seveda po načelih LCHF prehrane, s katero se da učinkovito shujšati.

To smo čakali: bela srajca, ki jo je nemogoče umazati
S prihodom toplejšega vremena se modne navdušenke vedno bolj pogosto odločajo za oblačila v beli barvi, ki pričarajo svežino in lahkotnost. Eden izmed najbolj klasičnih modnih kosov je tako tudi letos vsestranska bela srajca, ki pa ima eno veliko pomankljivost, občutljiva je namreč na madeže. In če je bil to še pred kratkim razlog, zakaj je niste nosile, je ameriška modna znamka sedaj ta problem rešila.

Obleka, ki je zanetila internet in razlog zakaj, vas bo šokiral!
Priljubljena ameriška modna znamka je razjezila uporabnike interneta, ko je objavila fotografijo obleke za 350 evrov in jo poimenovala 'obleka za kmečka dekleta'.

To je modni hit leta 2015!
Priljubljena ženska torbica Ricky s podpisom modnega oblikovalca Ralpha Lorena je to pomlad doživela osvežitev in se pojavila v vrečasti različici, ki je že osvojila hollywoodske zvezdnice. Gre za to sezono enega izmed najbolj priljubljenih modelov torbic, ki je v trenutku postal modni hit med svetovnimi lepoticami. Na voljo je v različnih barvnih odtenkih in velikostih.

Dvakrat nagrajena
Tosama že dobrih 90 let razvija, izdeluje in prodaja higienske in medicinske izdelke. S sloganom »Opredeljeni za naravno« se je zavezala, da bo njen razvoj šel v smeri skrbi za človeka in okolje. Naravni materiali zato predstavljajo vse večji delež uporabljenih surovin, predvsem bombaž je zaradi svojih lastnosti nepogrešljiv.

Zaključek Sensilab dogodka 'Zeleni detox izziv'
Sensilab, slovensko blagovno znamko, ki skrbi za naše zdravje, pozna že mnogo ljudi. Sensilab pa ni le ime, ni le blagovna znamka. Sensilab je ime, pod katerim delujejo ljudje, ki jim ni vseeno. V skrbi za vas, se posvečajo nudenju celostnih rešitev vaših težav.

Quinua Real® ali kraljeva kvinoja, “psevdo žitarica” z označbo porekla
Kvinoja je zaradi svojih izjemno bogatih hranilih vrednosti visoko cenjena širom po svetu. Izvira iz Bolivije, vrsta kvinoje, ki se prideluje samo v neokrnjeni naravi bolivijskega visokogorja pa se imenuje Quinua Real® ali kraljeva kvinoja.

Negujte svoje telo z organsko kozmetiko!
Z uporabo organske kozmetike skrbite za lepoto svojega telesa in za naš planet.

Da, tudi v slovenskih kreacijah se lahko sprehajate po Parizu
Glavni moto sinočnjega dogodka, ko so svoje modne moči združili Veleblagovnica Nama, Maja Štamol, Kopitarna Sevnica in Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije se je izkazal za več kot pravilnega. Tudi v Sloveniji nastajajo izdelki, ki so vredni tega, da se za njimi obračajo pogledi in z se z njimi lahko sprehodimo po ulicah glavnih modnih prestolnic sveta. Maja Štamol pa je odslej tudi ambasadorka blagovne znamke Izdelek slovenske obrti, ki jamči, da so tekstilni izdelki v celoti izdelani v Sloveniji.

Nov poletni trend: polo majica!
Do sedaj so polo majice veljale za simbol moške mode. A zahvaljujoč aktualnim trendom se to poletje selijo tudi na oddelke z ženskimi modnimi kosi. Zveni čudno? Pa ni, saj so klasične polo majčke dobile svež, ženstven videz, ki je eleganten ter funkcionalen obenem.

Je grizljanje tudi vaša razvada?!
Vsak si ob koncu napornega dne rad kdaj privošči sproščen večer na domačem kavču, ki ga poleg dobrega filma ali odločilne tekme popestrijo tudi hrustljavi prigrizki, ali pa pijačo v baru z najboljšim prijateljem. Ob hladni pijači pa se seveda prileže tudi kakšen dober slan prigrizek. Kateri je vaš najljubši?

Pokukali smo v prvo vrsto na ljubljanski teden mode!
Za nami je še zadnji dan 6. tedna mode, ki je v tem tednu pošteno zaznamoval prestolnico. Pod streho Kina Šiška smo bili v zadnjih nekaj dneh deležni številnih modnih revij, kjer so na ogled svoje kreacije postavili priznani domači oblikovalci.

Pripravite kožo na poletje
Prihaja poletje in s tem čas, ko bomo odložili zimska oblačila in pokazali več gole kože. Hladni, zimski meseci so na koži pustili posledice. Koža je manj prožna, bolj groba, lasje pa bolj krhki in izpadajo. Da boste poleti resnično zasijali, si privoščite nego z nežnimi kozmetičnimi izdelki, ki bodo vaši koži povrnili naravo ravnovesje in lepoto.

Da ne boste presenečene!
Lasje so na prvi pogled preprost okras ljudi, ki ga v večini sestavlja keratin. A dejstvo je, da ženskam pomenijo še veliko več, zato ne preseneča, da njihovi negi namenjamo veliko pozornosti. Ampak, a ste se morda kdaj vprašale, kako dejansko nastajajo šamponi in balzami? Za vas smo preverili, kako poteka pot balzama za lase od ideje do trgovske police – in to v Sloveniji!

Želite takšnega kot Shakira?! Nič lažjega!
V Kolumbiji rojena pevka Shakira se lahko tudi po rojstvu sina Milana pohvali z zavidljivo postavo, še bolj zavidljiv pa je njen trebušček, ki ostaja čvrst, napet in raven, prav takšen, kot je bil pred leti, ko je pričela svoj pohod na vrhove glasbenih lestvic. Zato niti ni presenečenje, da so jo pri blagovni znamki Activia izbrali za obraz kampanje Dobro počutje se začne znotraj. Priznani proizvajalec jogurtov želi s plesom prežeto kampanjo nameniti skrbi za notranje zdravje in dobro počutje.

Zaradi priprav na poletje se mu ni treba odpovedati v celoti!
Ste tudi ve žalostne ob misli, da se boste v prihajajočih mesecih zaradi priprav na poletje in skok v kopalke morale odpovedati zabavnim večerom s prijatelji ob grizljanju čipsa ter ostalim slanim prigrizkom? Nikar! Trg vam namreč ponuja prigrizke, ki vsebujejo kar 70 odstotkov manj maščob, zato se zabava ob čipsu lahko nadaljuje - tako čips sploh ni več tako redilen, kot ste sprva mislile.

Mladosten videz se skriva v steklenički
So se na vašem obrazu začeli pojavljati prvi znaki staranja? Če je vaš odgovor pritrdilen, ste se verjetno že znašle pred bogato obloženimi policami v kateri izmed drogerij, na katerih vas je mamilo na desetine različnih krem proti staranju. Da vas malo potolažimo: že v bližnji prihodnosti bi se tem izdelkom znalo pridružiti še prav toliko stekleničk – sirupov, uživanje katerih naj bi vam povrnilo mladost.

Novi Nissan Note z interaktivnim oglasom
Pri Nissanu, ki slovi kot avtomobilska znamka inovacij, so se odločili svoj novi model Note predstaviti v <a href = 'http://www.nissan.si/experience-nissan/futuretoday/note-poroka'' target='_blank'> interaktivni poročni avanturi</a> .

JESENSKO-ZIMSKA KOLEKCIJA NAKITA GUESS GLAMAZON
Nič ni bolj trendovsko kot mladostna, seksi in drzna moda s pridihom živalskega. To jesen Guess nakit predstavlja kolekcijo Glamazon – poželenja vredno kolekcijo eksotičnih živalskih zapestnic, ki je zasnovana, da še bolj poudari uspeh kolekcije Wild at Heart.

Ko nam 'zlezejo' v možgane
Ste se kdaj vprašali, zakaj so nekatere blagovne znamke bolj uspešne kot druge in kako se pravzaprav odločamo za nakup izdelka določene znamke? Skrivnost je v nevromarketingu, najnovejši obliki marketinga, ki združuje nevrologijo, psihologijo in ekonomijo. Gre za raziskovanje odzivanja možganov na oglaševanje. Če nam tržniki namreč določen izdelek znajo predstaviti tako, da nam ta 'zleze' v možgane in ga ti registrirajo kot nekaj odličnega, bomo temu izdelku vedno ostali zvesti, ne glede na ceno, kakovost in druge karakteristike.

Vest, ki je potrla številne modne navdušenke po svetu!
Svetovno znana modna oblikovalka in lastnica istoimenske modne znamke Jil Sander je pred dnevi javnosti sporočila, da se bo 27. novembra, točno na svoj 70. rojstni dan, dokončno umaknila z mesta kreativne direktorice svoje modne hiše in vodenje prepustila mlajšim generacijam. Z novico ni preveč šokirala, saj si je že v preteklosti privoščila nekaj 'oddihov', čas pa bo pokazal, ali se bo tokrat vendarle resnično poslovila od modnega imperija, ki se je rodil iz majhnega butika v nemškem Hamburgu.

Ko jeans postane druga koža ...
Džins je naš stalni spremljevalec že več kot 500 let in v vsem tem času je že zdavanaj presegel osnovno funkcijo 'must-have' modnega kosa. Pri domala vseh blagovnih znamkah je postal stalnica, saj je funkcionalen, preprosto ga lahko kombiniramo s številnimi oblačili za različne priložnosti, prav tako pa velja za kos oblačila, ki je večen. Džins je danes kult, ki ga častijo tako ženske, kot tudi moški, ne glede na starost, položaj ali kakršno koli drugo karakteristiko. Prav zato so mu v eni izmed luksuznih trgovin ljubljanskega nakupovalnega središča namenili prav posebnen večdnevni modni dogodek, ki poleg svetovanja zajema tudi številne popuste ter ugodnosti.

Kdo je skrivnostna Victoria, ki si lahko privošči svoje angelčke?
Če bi dobile priložnost, se za en dan preleviti v slavno osebnost, bi številne ženske želele postati eden izmed 'Victoriinih angelčkov'. Take in podobne želje so dokaz izredne priljubljenosti in prestiža te blagovne znamke, ki velja za statusni simbol. Podatek, da je po vsem svetu posejanih več kot tisoč trgovin blagovne znamke Victoria's Secret in da zemeljsko oblo vsako leto obkroži več kot 400 milijonov kopij njihovih katalogov, ni nobena skrivnost. Vendarle pa so določena dejstva o enem najuspešnejših modnih družb na svetu povprečni modni navdušenki precejšnja neznanka, zato vam jih nekaj razkrivamo mi.

Seks v mestu prinaša nagrade
Serija Seks v mestu je postala tako kultna, da zagotovo ni ženske, ki ne bi poznala glavnih junakinj. Carrie, Miranda, Samantha in Charlotte so prijateljice, ki so tudi slovenskemu občinstvu polepšale večere s svojimi dogodivščinami. A čeprav se marsikomu zdi, da o priljubljenih junakinjah ve praktično vse, je verjetno marsikaj, česar ne vemo ali pa nam je ostalo skrito. Spoznajte Carrie ter se z njeno pomočjo potegujte za nagrado, s katero boste izpilile svoj slog.

Zaljubljena Nina in Anže uživala v Beogradu
Priznana modna oblikovalka Nina Šušnjara je pred dnevi obiskala srbsko prestolnico in se udeležila odprtja nove trgovine, kjer bo prisotna tudi njena blagovna znamka. Ko je s poslovnimi obveznostmi opravila, si je v družbi prijateljev in izbranca Anžeta Zalarja v mestu, za katerega številni pravijo, da zabave nikoli ne zmanjka, ogledala še Severinin koncert.

Moda – vračajo se legendarne buffalovke
Zagotovo vsi poznate priljubljeno obutev iz 90. let, tako imenovane buffalo čevlje, ki so jih takrat nosile zvezdnice svetovnega kova. Superge z visoko platformo so bile nekoč priljubljen modni dodatek predvsem na klubski sceni, zdaj pa se obeta vrnitev. Seveda v novih različicah ...

Bila je tako lepa, danes pa ...
Raffaella Carra je v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja veljala za pravo ikono lepote v Italiji, oboževali so jo vsi, tako moški kot ženske. Televizijska voditeljica pa ni navdušila le na domačih tleh, ampak tudi v tujini. No, nedavno so jo paparaci ujeli na kosilu z možem. In pokazala je "nov" obraz …

S kavbojkami nad celulit
Na trgu je na voljo veliko različnih izdelkov, ki obljubljajo, da odpravljajo celulit. Predstavnice nežnega spola dobro vedo, da obstajajo tudi kavbojke, ki dvignejo zadnjico ali pa podaljšajo noge. Pri Wranglerju so se odločili združiti vse v en izdelek in ustvarili kavbojke, prepojene s sestavinami, ki naj bi z rednim nošenjem zmanjšale videz pomarančne kože na stegnih in zadnjici.

Moška srajca je vedno v modi
Srajca je pomemben modni kos v omari tako rekoč vsakega moškega, saj velja za izredno funkcionalno oblačilo, primerno tako za posebne priložnosti kot tudi za službene obveznosti in prosti čas. Lahko bi rekli, da gre za vedno aktualen modni trend, pri katerem pa je ravno zaradi konstantne prisotnosti treba biti še kako pozoren na malenkosti, ki zaznamujejo posamezno sezono. S prodajo moških srajc se že dve desetletji ukvarja tudi podjetje MODA M, ki stavi predvsem na kakovost, udobje in raznolikost. Kot pravi ustanovitelj podjetja, gospod Lojze Marjetič, so posebno pozornost namenili kupcem, ki imajo zaradi svoje višine ali teže težave pri nakupu srajce. V čem je torej skrivnost uspešne poslovne zgodbe?